TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 28 oktober 2011

Av kicki - 28 oktober 2011 13:30

buss funkar ..

pratad med jontes lärare om hans frånvaro och det ser väldigt mörkt ut för pojken.

kom överens att mamma (jag) ska bli hårdare och bestämdare så får vi se hur de går..


knalla ner till coop men tog bussen hem sen ,orkade helt enkelt inte gå idag IGEN! 

kan få för mycket frisk luft har jag (inte) hört..


jonte kommer hem idag igen från treo , underbart tycker jag !! fast han lär inte vara inne ikväll när de är halloween förståss.,

skönt att jag kan ha lite koll iallafall då jag själv inte brukar alkohol.


gubben har ap-träff med bowling och middag på ferrum , han skulle bara vara med å spela inte gå på krogen ,ville vara med gumman istället 


inte nöjd mrd bloggen än heller ,vete fan vad som saknas för att jag ska bli nöjd??


krama varandra / kicki dii

Av kicki - 28 oktober 2011 07:14

   vaknade kl 5 ja å gubben , helt otroligt !

varför liksom?

drack kaffe tjugo i sex typ och in på bloggen strax efter det..

alla har åkt nu så tanten sitter ensam i huset,ska lägga mig en stund snart för tio ska jag på möte me jontes lärare...


/ kicki dii

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards