TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 26 oktober 2011

Av kicki - 26 oktober 2011 12:54

vad vi kan hitta på idag då?

gjort om IGEN min header då bloggen har ändrat storlek...men är fan inte riktigt nöjd med den ?

som att nåt saknas eller så..?


jonte har äntligen tagit sig till skolan iaf efter en jobbig tid ,BRA gjort ungen min.

jag vet att du fixar det här , du klarar allt!

jag menar du har ju "Flygare " gener i dig så de går liksom inte att förlora  


jakke jakob min lillis , du har mognat nåt så enormt nu i klass 7, lugn ,trygg ,snygg och som alltid full av din underbara humor.

BRA att du börjat boxning!! får du göra dig av me lite energi åxå...


JO, pappa ,du kan slappna av nu , det går bra de här 


inga bekymmer ,utom dom vanliga då...

gubben ska nog sälja bilen , så då blir de å glida mazda då igen...goa trygga mazdan


nej nu fick jag ett sms -vänta

MEN VAD KUL -från arbetsfömedlingen well


ha de å ta de för vad de är...


/ kicki dii

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards