TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 4 november 2011

Av kicki - 4 november 2011 21:27

halv tio visar klockan snart och det börjar bli dags att slå av på takten så man somnar i tid -jobba sig lite imorgon

första dagen idag på jobbet ,det gick väldigt bra. bra folk jag kommer arbeta med ,som jag känner sen tidigare

vi har börjat packa upp allt som ska upp,å de är INTE lite det!!

faktiskt måste jag säga att det finns as mycket snygga kläder där -ÖPPNAR PÅ TORSDAG KOM DIT

 

rena rallybanan  ute idag  fich köra svin lugnt då jag ännu har sommardäcken på..

när jag skulle åka iväg å lämna en film sa jonte att"kör försiktigt mamma ,jag vill inte få nå mera dödsbud "

det tog ont i hjärtat, min älskade son som redan förlorat två stycken som han älskar i år...

begravning av J om ca 20 dar , tänker väldigt mycket på  henne ännu och hennes familj- man kan nog inte förstå smärtan

om man inte själv varit med...

 

nej nu ska jag slappa lite i soffan å glo nån film sen är det natti natti

 

tjullaborra /kicki dii

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards