TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 24 november 2011

Av kicki - 24 november 2011 17:03

mm , som jag trodde..

saknad och älskad av många


det var så fint kring J i kyrkan idag

allting atmosfären , luften ,blommorna , dom sörjande samt de sex som bar hennes kista ,bla jonathan


 mitt barn ,du har blivit så vuxen alldeles för fort,

var tog åren egentligen vägen?

snart ska du börja ditt liv på riktigt , planera din framtid och lämna ditt pojkrum

tiden att gosa med mamma är sen länge förbi.

men jag är tacksam ändå ,

för jag får ändå följa dig genom livet

du har förlorat två stycken i år som stod dig nära ,

tungt.

hur hanterar man en sån sorg?

går det ens?


 

vill bara trösta och säga att allt bara var en dröm ,att döden inte finns..


men visst finns den,

en lika naturlig del av oss alla precis som livet.

ändå så känns det hemskt


när man är ung ska man inte tänka på att dö,

man ska just börja leva  livet på "riktigt"


sorgligt


/ kicki dii

Av kicki - 24 november 2011 09:26

då är den här då ...

dagen man ALDRIG själv vill behöva uppleva..

dagen man inte SKA behöva uppleva ...

idag begravs J..

fruktansvärt fel

våra tankar går givetvis då främst till A ,C,AL,M och jonte..och  MA.

jag bara ryser

det är så hemskt

jag kan tänka mig hur tungt det måste vara som förälder ,att begrava sitt barn

tänka mig , men inte ändå inse vidden av sorg man åläggs med.

hon är i himlen nu

hon har frid

hon lider inte

för evigt ung


jonathan ,mamma finns här när du behöver mig

ALLTID

du och jakob är solen i mitt liv

glöm aldrig det


TÄNK INTE MED SORG ATT HON ÄR BORTA

TÄNK MED GLÄDJE ATT HON LEVAT


SOV I RO, J


på andra sidan kommer vi alla att mötas igen

tids nog


/ kicki dii




KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards