TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 21 november 2011

Av kicki - 21 november 2011 22:30

grattis min älskade syster lyster på födelsedagen  hoppas att den har varit fin...


hörde att du fått sång och frukost knackandes på din dörr 7 imorse,fan vad gulligt gjort.


själv har man varit ledig i två dagar ,skönt som fan.

skumt nu uppskattar man fan att slöa i soffan , även om jag har mera energi nu än innan.


jakob praktiserar med mig hela veckan ut, kul då får vi vara tillsammans  

han är snabblärd killen ,kan redan prismärkan och kassan helt själv!givetvis står jag ändå brevid...


måste skvallra lite ,eller göra reklam heter det kanske? iallafall så väntar vi på en leverans med

armani kläder! fett nice  kostymer och klänningar vad jag förstod iallafall ,och till garanterat mycket nedsatt pris.

fan vad coolt de hade varit å ha en svindyr armaniklänning ,men men jag får nog inte plats i en sån ändå..


ska glo teve nu sen sova

/ kicki dii

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards