TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 16 februari 2011

Av kicki - 16 februari 2011 19:58

fick saker å göra mitt i min sista bloggning därav det tvärta avslutet...


ALLTSÅ VAD JA skulle säga är att jonte numera är en stolt ägare till en polaris fusion 900 -05!!! å gissa om killen är glad!!   stannade till å me hemma på fredagkväll eftersom dom skulle ut på lördag förmiddag å köra skoter ett gäng grabbar!  ååkej å den bilden fick imitera skoterkörningen dårå  

den natten kunde mamma sova tryggt iaf när pojken inte var ute å gjorde nå bus ,som han säkert inte brukar göra heller men som man alltid oroar sig för som  tonårsförälder  


så dom drog iväg några stycken då på lördag men efter redan några timmar så får jag veta att remmen att gått sönder mitt i bushen   JUST därför ska man ALDRIG åka iväg på längre sträckor ensam. nå så dom bogserade den iaf till nån gård i jukkas fast den är redan hämtad därifrån..


pratade just med jontes farsa och han skulle precis gå å hämta ut killens nya skoterkläder som gammelmormor betalat för , funkar så jävla bra med hans släkt allting ,alla ställer upp för gossen å hjälper till ..farfar köpte skotern ,mamma skoterskor ,mammo då kläderna och hans pappa ska köpa nya skoterglasögon ...det är nice bajs när allt flyter  moffa å mommo har ALLTID varit suveräna på att ställa upp för ungrna dom nästan mest...

till skillnad mot vissa andra familje å släktförhållanden man känner till  


he he nu blev ja lite smått förvirrad mitt i bloggningen här för jakob slängde på mig hans hörlurar med rixfm på så jag började kraftigt digga dårå  

så sällan jag lyssnar på musik så man blir alldeles salig...


gubben skottade ned några ton!! snö från taket här idag så nu vet vi inte riktigt vad vi ska göra av allt som nu ligger framför huset  

nån som har typ en TRAKTOR och har lust att svänga förbi världsmästarvägen 17 en vända ?? vi bjuder på kaffe ,vi lovar he he...

har fått jobba på nu en massa å de känns skönt så det börjar klirra lite skönt i tantens kassa åxå lite mera  alla miljoner börjar ju som sagt med en krona , bara , en person jag känner fick liksom hans nästan helt gratis ,på grund av att han var ganska smart ha ha ha.. 


jakobi bojka var till tandis å gapade för nån dag sen å hade fått på hälsning av herr karius och unge baktus   så nu blir de till att sluta safta så mycket allt det andra goda har vi redan dragit bort på vardagarna ...


nä nu vrider sig jakob här i sängen i väntan på sin dator så jag lägger ner för ikväll då...


en hälsning bara till min kära syster i götet å till mina kära färäldrar : älskar er kom ihåg det !!   tiden går bara så fort med sitt eget liv så besöken är väl inte så täta som man skulle önska å syster ,jag ringer SNART!! lovar!


natti natti / kicki dii

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards