TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 28 februari 2011

Av kicki - 28 februari 2011 13:23

helt underbart skönt ute,samma lika i lördags  

klart man blir glad ,hur kan nån låta bli??


var på killens dop i torsdags och det var jättefint.

ville var fin.

iskyrkan var fin.

gubben var fin.

pappa och klara var fin.

presenterna var fina.

och

jag var f_t.

  

whatever igen dårå...


ledig idag ,hade haft lust att föra husvagnen upp till träsket men de är ju nå fel på värmaren så de blidde inge me det.

inte idag iaf..

trist..


now photos

    

    

  

prinsen   

            


sen hittade jag lita kloka ord upptejpade på väggen i triangelskolan

            


så där ja!

barnlediga en hel dag ,jag å gubben .

jonte åker till sin pappa idag och jakob kommer först imorgon hem..

man får passa på att njuta tillsammans den tid man får ha ha ..

blir väl lite ost ,vin å sång här ikväll för att fira friheten vår  

annars vet jag inte så mycket mera tyvärr...


tjaoo/ kicki dii

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards