TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av kicki - 23 februari 2011 20:43

är jag ,usch då.. somnade på soffan nyss ,tur att pappa ringde å väckte mig ,eller inte direkt nyss men typ för en timme sen annars hade de kanske inte blivit mycke till å sova i natt...

ska på brorsans unges dop imorgon i iskyrkan ,lille wille ska döpas och jag och gubben ska dit å fira..

måste på stan å hitta nåt att shoppa till han också innan....

    

en inte så vanlig syn på våran gård ,tre barn som tydligen verkar LEKA i snön! what?!  

        

jontes nya intresse  

        

väggen bakom kaminen som vi tapetserat om

      

assnygga fondväggen i teve rummet  

   vi hälsade på hos jakobs pappa förra gången hans lilla syster var här , å hon är söt som en liten prinsessa.. dålig bildkvalle men så blir de ibland..

            

  

               jag beibis sjuk??  SÄGER VEM ?? "fniss"

 inte gravid men kanske ser så ut 

  

melwins senaste look  

så där ja ,de var de jag hade för denna gång...


väntar hem jonte ,vi ska fika å surra lite tillsammans ,sen är det bädden för mig iaf..tidig dag imorgon


å


lååång


  / kicki dii

Av kicki - 23 februari 2011 13:43

är jag för tillfället   

sitter mest å väntar på att aila ska hitta play igen alternativt att samtallet jag beställt imorse ska komma...?

hur fan kan ett telefonsamtal gå bort sig ?

"fniss" snacka trött jag är , tyckte själv att min kommentar var skitkul nyss å börjadew garva som fan åt den tills det slog mig att , ha ha , den var ju inte ens lite kul..


NÅ VÄL

maybe babe blir det foton ikväll


om jag kommer ihåg...

annars går det fler tåg...


å där kom garvet igen ... " fniss"

 viiilken humor piiga har idag...


nepp play är tryckt


ses / kicki dii

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards