TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 11 mars 2011

Av kicki - 11 mars 2011 17:26

ja det är fredags myyys ,det är de bästa som finns....fredagsmyyys...lalalala


haha ...på bra humör bara dårå..

ides inte skriva nåt som ni märkte i måndags bloggen på kvällen ..

varför??

jo för att jag är bättre människa än så...JAG vet att jag är en bättre förälder genom att inte försöka prata ner andra föräldrar ,sen VET jag att det är barnen som kommer i kläm och det är ju inte meningen...dom jag pratar om vet om själva hur fel dom gör och behandlar sina barn , eller det borde dom veta iallafall ,om dom inte är helt blåsta vill säga..


jakob och jesper har fått lana i natt ,dvs att jakob bar in sin dator till jeppes rum och där har dom suttit HELA natten lång och spelat ,pratat och myst och haft det roligt tillsammans..melwin satt med där inne tills han blev trött vid tolv å gick å la sig.

 j å j gick i säng i samma veva som jag vaknade halv åtta    och melle sov ännu sin skönhets sömn.. helt otroligt men jag somnade åxå om å vaknade först efter elva i soffan ,skönt var det...

ungarna har sportlov och då gör det inget att dom faktiskt får välja själva lite vad dom vill göra. ungar ska få ha roligt och inte ha en massa måsten på sig hela tiden. dom dära måstena kommer tids nog iallafall ,så ett tips till alla : låt era barn få vara just det : barn.. påtvinga inte dom för mycket saker och måsten ,låt dom få ha roligt och skratta ,finns det något härligare ljud än ett barnaskratt som kommer från hjärtat?

igår var dom ute några timmar iallafall i solen och spelade nåt spel ,så frisk luft har dom fått. jaja ,dom var tvungen att ploga gården åxå så lite måsten blev det ändå...


nu har gubben vaknat från sin efter jobbet vila så nu ska vi äta fredags middag

och prata lite med barnen om dom har något förslag på vad vi kan hitta på tillsammans imorgon..

jonte förresten kom från pajala i onsdags och stack till svappis igår tillsammans med några kompisar på skoter..lite orolig blev man ju men dom kom fram hela och oskadade...


puh  


/ kicki dii

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards