TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av kicki - 7 mars 2011 14:44

läs min blogg ikväll ,kommer att bli en spännande läsning om hur vissa barn behandlas i en viss familj...

har tänkt efter nu länge om jag ska skriva om det och idag bestämde jag mig , typ  exakt kl två drog jag den slutsatsen ,att jag gör nog det...


så trött på att vuxna människor pratar skit framför barns öron..dom blir bara osäkra och vet till slut inte vilket ben dom ska stå på längre..fast i å för sig så tycker dom åxå att det är dom vuxna som pratar illa om andra vuxna , som gör fel ....

vi får se ,kanske jag skriver kanske inte..


då kan vi ha en omröstning åxå på denna sida om ni som läser detta tycker att barn ska behandlas på det sättet som jag kanske skriver om eller inte...


later / kicki dii

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards