TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 6 december 2008

Av kicki - 6 december 2008 20:23

hehe glömt nåt lite kuligt...


Först gick min tvättmaskin sönder följt av bilbältet på förarsitsen dårå,

den har jag fast runt handbromsen nu när jag är ute och kör....poliser detta är endast ett skämt!!!!skulle aaaldrig åka så,vet ni väll...

Nå vidare pajjade min relativt nya platt tv för att följas av min ganska nya mobil !!!!

You like ??

Not me iallafall..

Tv :n hade jag som tur var köpt extra försäkring på så den ska väll inte kosta något,

fast så här i jule tid är det smått tragiskt att tvingas se tv i en tjugo tummare ,hjälp.


Mobil ja, hade en gammal som jag har nu, svin gammal då typ,inga mms funkar och jag som har 100 st gratis att skicka i dec, hmm.


Tvättmaskinen oj oj oj tänk er själva att ha en tonåring som byter kläder typ  varje dag och nu dagligen frågar " va fan har jag inga rena t-shirtar?"


Vad var det mera ?? just det bältet i bilen ,men det känns ganska lugnt ändå,har ju besiktat bilen alldeles nyligen så den behöver jag inte laga de närmaste månaderna fast kan ju vara lite farligt om man skulle krocka...


Och om man kollar min tur frekvens denna sista tid så borde jag nog låta bilen stå på motorvärmar platsen hemma på gården...


Inga extra jobb heller just nu så julklapparna verkar ligga risigt till dem med..


men men jag har ju iallafall världens underbaraste kille så jag är hel nöjd!!

Micke Johansson ...........jag älskar dig..

 kram / kicki dii



KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards