TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 7 december 2008

Av kicki - 7 december 2008 15:03

Idag är det andra advent, dagarna går fort.


Sitter hemma hos min älskling och väntar på att han ska blöta klart fogarna så att vi kan gå in på sv fastighetsförmedling och titta på "vårt" hus..


Jättefint är det ,jag hoppas verkligen att vi får köpa den ...


Ligger uppe på Mattojärvi ,är justnu indelad i två trerummare men det fixar min händige kille lätt.


Två stora garage finns det också och det gillade Micke ,kille som han är.


Ganska stor tomt ,på över 1000 kvadratmeter eller hur man nu skriver,.


Som jag är så har jag ju nästan flyttat in redan och lagt planer för vad som ska finnas i vilket rum osv.


På torsdag ska vi gå på visning av huset....det bara pirrar i magen..

Tänk tänk OM OOM vi får huset...

nice bajs alla husägare /kicki dii


KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards