TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 28 december 2008

Av kicki - 28 december 2008 20:08

jaha ja så nu var julen nästan klar för i år , enda som är kvar är att fira in det nya året med buller och bång..


Julen firade vi som vanligt hos mina föräldrar med syster å brors familj sen var jag hos min älsklings föräldrar och på kvällen kom min syster och David hit till Micke och vi drack lite vin och hade trevligt..


Fick det vackraste halsband jag någonsin sett / fått av älsklingen min..


Igår fyllde Micke 35 år och han bjöd mig på middag i Jukkas på värdshuset ,

gud vad fint det var där har aldrig varit där inne ens tidigare ,ligger ju inte direkt i min prisklass he he.


 Sen gick vi ner till igloon och drack lite isdrinkar vilket också var en upplevelse i sig..

Hade så jättemysigt med honom som jag aldrig haft, känner mig verkligen älskad och uppskattad av honom!!!Älskar honom på alla sätt och vis och tänker aldrig förlora honom.

Åkte till Babylon sen och 30 ++ det var ganska trevligt där sen stack vi även på eftersvng gamla människor som vi är ha ha..


Jakob är ju som sagt i Cypern med sin pappa och jag håller på att längta ihjäl mig efter honom min lilla pojke ,saknar han  så mycket så jag börjar snart gråta.....

 Imorgon har han varit där en vecka och har en vecka kvar att vara där, kommer hem nästa tisdag till mamma.


Måste fixa nåt nytt extra jobb verkar inte få jobba mera i fiskdisken åt Risto och det går inte ekonomiskt så jag ska försöka komma in på Rallaren genom Biggan så jag har lite att leva för också efter räkningarna är betalda ..


Var ett tag sen man svetsade nu och det saknar jag verkligen , inte lika mycket som Jakob men mycket ändå.

Saknar mitt lilla svetsbås ,min verkstadsoveroll och alla mina klasskamrater..


Nu får det räcka för den här gången...

saknar dig Jakob ...


kärlek / Kicki dii


KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards