TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 11 december 2008

Av kicki - 11 december 2008 20:40

Jag är sjuk och det är längesen jag var det , grym feber har jag. Frusit som bara den och fick gå från skolan igår. Vilket var synd då jag skulle få gå vidare till nästa övning och såg fram emot det.


Trots min feber då så har jag och kärlek varit och kollat på huset idag, helt underbart var det eller som Micke sa "man skulle köra in saaben direkt i garaget ".


Där hade verkligen hela vår underbara familj fått plats att bo.Så klart finns en del saker att göra om men det hade lätt gått att bo där utan att göra något till en början.

hoppas inte så många är intresserade av huset då det består av två treor så att vi har en rimlig chans att få den.


Håller på att lägga av med mina värktabletter också nu så här i juletid vilket jag kan säga är ett rent helvete , tro vad man vill men såna är beroendeframkallande som fan och jag är svinless på att vara slav under dem!!

Men med min älsklings stöd och en jävlar anamma ska det nog gå.


Lucia imorgon ,hur mysigt som helst med denna tradition,hade man inte jul stämning innan så får man det garanterat imorgon.


Min yngsta son Jakob ska lussa först på banverket kl kvart i sju!!voi

herra jomala säger jag då bara sen har dom vanlig lucia för oss föräldrar på skolan kl kvart över åtta.


Julklapparna har jag börjat beställa iallafall men frågan är hur man ska lösa ut dem när man inga pengar har??


Klart värsta julen ekonomiskt sett på många många år :(


Så är det när man går skola ,ingen dans på rosor direkt, får försöka tänka framåt tills jag blivit färdig svetsare och har ett välbetalt jobb (förhoppningsvis då) och jag lever tillsammans med min älskling och den dåliga ekonomin bara är ett minne blott.... då jävlar ska jag njuta av livet till fullo.


Sitter här och väntar på att Ricke ,ni vet hon med pinnen i ....., ska komma och låna min symaskin sen blir det väll att glo tv tills john blund dyker upp

som gubben i låddan ;)

Måste ju bara sätta in en bild på världens sötaste bebis Malte...mina vänner Birgitta och Andreas pojke fast lite är han ju min också så klart...

glad lucia alla / kicki dii


KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards