TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Direktlänk till inlägg 24 mars 2009

morgon på svetsen....

Av kicki - 24 mars 2009 09:08

haft kafferast just och tänkte slå mig ner här för att läsa lite mejl å så.

känner mig lite nedslagen idag men jag vet vad det beror på iallafall,

och det är en skit orsak som egentligen inte finns ens.

 förklara,förklara ,förklara varför ska man hela tiden behöva bevisa sig själv för andra??

jag vet inte

nu struntar jag i det ,passar inte galoscherna så är det bara att steppa,

som min älskade pappa brukar säga.

så sant så sant.


älsklings drag till skotern har torkat klart och jag tänkte att han skulle få den idag.


hoppas han blir glad då......


mats kommer idag och då ska jakob vara med honom och få lyssna och lära igen livskvalitet  a la mats.


tyvärr


stackars jakob ,han har aldrig haft det enkelt i sitt liv och fortfarande måste han dra en tyngre börda än han borde för sin ålder.

allt pga vissa inte kan hålla barnen utanför och saker å ting på en vuxen nivå,utan det ska pratas skit skit skit.


jävla idioter


satans jävla idioter


helvetes satans jävla idioter som inte kan låta mitt barn slippa må dåligt,


FÖR

det är just vad ett barn gör när vuxna pratar illa om ens föräldrar när dom hör på.


jaja


jakob ,du ska få veta sanningen när du blir stor nog att förstå.

hela sanningen om mammas skitliv med din pappa,om hur elak han var med oss alla osv...hur mycket han sket i oss ,hur han behandlade mig...

skulle inte bry mig om att förgifta hans hjärna med sånt men då det snackas goja oavbrutet från den andra sidan känner jag att jag måste rätta till saker å ting för honom så han inte tror att det var JAG som behandlat någon illa.


trött jag är


ledsen


låg


/kicki dii

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kicki - 16 februari 2020 18:07

Kan betyda mycket - just nu betyder det att jag försöker få ordning på bloggen och jag fattar inte riktigt hur man gör . Får kolla det lite bättre när jag känner att jag ids helt enkelt.   Idag filmade jag i kyrkan själv gudstjänsten - gick hel...

Av kicki - 16 februari 2020 18:07

Kan betyda mycket - just nu betyder det att jag försöker få ordning på bloggen och jag fattar inte riktigt hur man gör . Får kolla det lite bättre när jag känner att jag ids helt enkelt.   Idag filmade jag i kyrkan själv gudstjänsten - gick hel...

Av kicki - 15 februari 2020 08:20

Åren har gått ovh jag har gått vidare från allt det gamla.   En lång lång vandring har det blivit.   Ska läsa igenom min blogg vid tillfälle -minns ju inte direkt vad jag skrivit..   Ser dock att jag slutat skriva där i kring när jag sjön...

Av kicki - 12 december 2016 22:38

Tjao att börja känna känslor och våga det gör inte jag.  Att våga det innebär att måsta börja  dröja -det törs jag ej,.   Att tvingas inse att jag å  framför allt mina barn förlorat  så mycket sista åren  och mina barn fick se mig  ...

Av kicki - 12 december 2016 22:27

Tjao att börja känna känslor och våga det gör inte jag.  Att våga det innebär att måsta börja  dröja -det törs jag ej,.   Att tvingas inse att jag å  framför allt mina barn förlorat  så mycket sista åren  och mina barn fick se mig  ...

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards