TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Direktlänk till inlägg 20 maj 2009

god morgon...

Av kicki - 20 maj 2009 08:06

ibland funderar jag på om man ska vara ett riktigt svin mot folk??

verkar vara det enda sättet att duga på.

men jag är inte sån,jag ställer upp om någon behöver hjälp utan att förvänta mig något tillbaka,

ändå pratar folk bara illa om mig.

vad har jag egentligen gjort som är så hemskt??

jag har för många år sen varit i ett missbruk tillsammans med mitt ex,men som sagt det är många år sen nu.

nåt återfall har jag oxå tagit men det är oxå längesen och det fick mig bara att inse vilket jävla skit droger egentligen är.

 så jag förstår inte?? vad gör jag för fel??

vad`??


jag umgås nästan aldrig med någon eller springer på krogen heller för den delen,jag går nästan aldrig på stan bara för att vara där utan endast om jag har något ärende dit.


varför vill folk förstöra för mig och mina barn när vi äntligen fått det bra??

vet inte hur länge jag orkar med det,kanske lika bra att jag lever ensam så kanske vissa personer åtminstone lämnar mig ifred.




en ledsen / kicki dii

 
 
Ingen bild

Rosie

20 maj 2009 10:12

Hej! Det är säkert dom som inte känner dig som snackar skit för dom ser dig genom rykten. Dom som känner dig vet att du är en härlig, fin människa, en bra mamma och framför allt en STARK person som lagt av med allt och blivit den du är idag! Låt inte idioter sänka dig till deras nivå. Fortsätt o vara den du är så blir det bra! Kramar

 
Ingen bild

Kicki Dii läsare

24 maj 2009 00:32

Kicki dii, bry dig inte om vad folk säger. De vet för det mesta inte vad de pratar om. Falskhet är något som idag, av många, värderas högt, av någon konstig anledning. De talar illa om människor bakom deras ryggar. Därefter står de och hycklar om att de är omtänksamma människor. De är inte värda att tänka på. Var bara allt det du kan vara. Gör saker som du tror är bäst. Var öppen för nya synsätt och var ärlig. Jag tror det är sådan du är. Kämpa! Jag önskar dig, mannen din och barnen all lycka! P.s Dikten du tog med 13 april var så vacker. Tack för den! D.s

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kicki - 16 februari 2020 18:07

Kan betyda mycket - just nu betyder det att jag försöker få ordning på bloggen och jag fattar inte riktigt hur man gör . Får kolla det lite bättre när jag känner att jag ids helt enkelt.   Idag filmade jag i kyrkan själv gudstjänsten - gick hel...

Av kicki - 16 februari 2020 18:07

Kan betyda mycket - just nu betyder det att jag försöker få ordning på bloggen och jag fattar inte riktigt hur man gör . Får kolla det lite bättre när jag känner att jag ids helt enkelt.   Idag filmade jag i kyrkan själv gudstjänsten - gick hel...

Av kicki - 15 februari 2020 08:20

Åren har gått ovh jag har gått vidare från allt det gamla.   En lång lång vandring har det blivit.   Ska läsa igenom min blogg vid tillfälle -minns ju inte direkt vad jag skrivit..   Ser dock att jag slutat skriva där i kring när jag sjön...

Av kicki - 12 december 2016 22:38

Tjao att börja känna känslor och våga det gör inte jag.  Att våga det innebär att måsta börja  dröja -det törs jag ej,.   Att tvingas inse att jag å  framför allt mina barn förlorat  så mycket sista åren  och mina barn fick se mig  ...

Av kicki - 12 december 2016 22:27

Tjao att börja känna känslor och våga det gör inte jag.  Att våga det innebär att måsta börja  dröja -det törs jag ej,.   Att tvingas inse att jag å  framför allt mina barn förlorat  så mycket sista åren  och mina barn fick se mig  ...

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards