TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Direktlänk till inlägg 24 maj 2009

håll hoppet levande....

Av kicki - 24 maj 2009 11:39

jag är som jag är och det står jag för..

TACK till den som skickade in kommentaren med signaturen kicki dii,det stärkte mig enormt..

TACK

 mina dagar till en stor förändring börjar nu vara räknade..

men som vanligt med allt jag gör så reser jag mig bara upp och borstar bort dammet från kläderna och går vidare.

jag är ta mig fan stark, är nog bland dom starkare människor jag känner haha.

marie ,gumman du är oxå stark, dumpa skiten och gå vidare ,du är värd så otroligt mycket bättre.

tack till dig med för att jag alltid kan ventilera mina tankar med dig.

du är underbar.


som vanligt har man stressat runt imorse.jonte har mopedskola och försov sig som fan så det blev att köra väldigt olagligt och snabbt till tuolla.

jakob ska på kalas kl två och då ska även jonte hämtas från tuolla igen.

sen ska jonte 15.40 tillbaka till tuolla för att köra moppe å då måste jag vara med och sen ska jakob hämtas från kalaset ..

fullt upp med andra ord.


nu ta mig fanken ska jag börja ta tag i saker och ting,ordna upp och sortera,se till att jag får allt att fungera på ett bra sätt.

känner mig mycket gladare idag.


bakade förresten äppelpaj igår till oss  fy vad gott det var men sött så klart..


nu ids jag inte skriva mera..


kram / kicki dii

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kicki - 16 februari 2020 18:07

Kan betyda mycket - just nu betyder det att jag försöker få ordning på bloggen och jag fattar inte riktigt hur man gör . Får kolla det lite bättre när jag känner att jag ids helt enkelt.   Idag filmade jag i kyrkan själv gudstjänsten - gick hel...

Av kicki - 16 februari 2020 18:07

Kan betyda mycket - just nu betyder det att jag försöker få ordning på bloggen och jag fattar inte riktigt hur man gör . Får kolla det lite bättre när jag känner att jag ids helt enkelt.   Idag filmade jag i kyrkan själv gudstjänsten - gick hel...

Av kicki - 15 februari 2020 08:20

Åren har gått ovh jag har gått vidare från allt det gamla.   En lång lång vandring har det blivit.   Ska läsa igenom min blogg vid tillfälle -minns ju inte direkt vad jag skrivit..   Ser dock att jag slutat skriva där i kring när jag sjön...

Av kicki - 12 december 2016 22:38

Tjao att börja känna känslor och våga det gör inte jag.  Att våga det innebär att måsta börja  dröja -det törs jag ej,.   Att tvingas inse att jag å  framför allt mina barn förlorat  så mycket sista åren  och mina barn fick se mig  ...

Av kicki - 12 december 2016 22:27

Tjao att börja känna känslor och våga det gör inte jag.  Att våga det innebär att måsta börja  dröja -det törs jag ej,.   Att tvingas inse att jag å  framför allt mina barn förlorat  så mycket sista åren  och mina barn fick se mig  ...

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards