TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 2 december 2009

Av kicki - 2 december 2009 11:01

britney spears fyller år idag ,my bitch, grattis dårå till henne...


pratade med och träffade marie igår ,jättekul det var så länge sen vi snackade så det fanns en massa att uppdatera och bli uppdaterad om som hänt i stan av skvaller..

fick starta upp jontes traktor igår igen ,satan så svårstartad den är.detta går inte ,får väll försöka fixa till den själv när hans pappa aldrig har tid.

lite jobbigt när man är tjej å så å inte riktigt har talanger för meka med bilar men som allt annat är jag jävligt lättlärd så det ska nog lösa sig med det.

får givetvis ha med gossen å ett gäng av hans polare så ska vi fixa upp den fint.

har ringt kbab angående garage å stolpe men så klart är det kö,fast kan ju ha tur å få snabbt iallafall.


har lite svårt att veta vad jag ska köpa i julklapp till alla nära å kära..

ungarna är så stora så det är inte lika lätt som när dom var 7.

till jonte har jag visserlig beställt lite kuliga grejer till traktorn men förmodar att det inte räcker ,eftersom det nu inte var nå specillt kostsamma saker.


jakob då, han har jag ingen aning om vad det ska bli för inköp till ,några tankar finns men allt är så satans dyrt för en arbetslös som mig..


tror jag ska dra på stan nu å kika lite runt vad som kan finnas,nåt måste det ju ändå finnas även i en sketen småstad som kiruna..


bye / kicki dii

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards