TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 9 december 2009

Av kicki - 9 december 2009 12:34

har fått hämta nyckeln nu,till min sons stora lycka..

fan nog är man en jävligt schysst mamma måste jag själv säga,gör typ allt för att ungarna ska få det bäst hela tiden.

garaget är ju knappast gratis och till min ansträngda ekonomi är de lite små tungt men jag får väl dra ner på nåt annat av mina nöjjen??? kom på att jag ju inte har några utom snuset då,och givetvis micke ,fast han är ju gratis   


snart kommer han och vi ska dra in traktorn i garaget å hoppas på att nån kommer å försöker fixa den ikväll!


så skönt det är att bo var jag bor måste jag säga igen ,har så nära till allt,var å solade igår med jonte å vi tänkte gå idag me.

förresten fan,var å tränade igår ,känns super att jag faktiskt tog mig dit för första gången på länge..

måste bli av med resten av kilona jag lagt på...


nu ringe micke om att dra epan så

tjing tjong / kickidii

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards