TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 4 december 2009

Av kicki - 4 december 2009 11:50

bra jag mår idag,kommer tillbaka mer å mer å gnistan som alltid funnits i mig har tänts igen känns det som.

bra med promenader varje ,det gör gott har jag börja inse så det blir nog en idag med.

som tur är har dom extra kilon jag dragit på mig åxå börjat försvinna igen sakta men säkert,och det gör mig väldigt glad.


gubben är på jobbet sista dagen idag före ledig helgen,ska bli så skönt att få umgås tillsammans i lugn å ro.

jeppe å melwin ville sova här igår med så då gjorde dom det så klart.

gud vad det värmer mitt hjärta när dom trivs så bra hos mig...


ska snart gå och sola sen tänkte jag ta itu med sista julgardinen å hänga upp den i tv rummet så att julen är färdig pyntad.

är en sån som RIKTIGT älskar julen och känner stämmningen i varje cell i min kropp,så jag pyntar alltid klart allt direkt t.o.m julgranen åker fram samtidigt som allt det andra.


imorgon ska micke hjälpa mig att fixa upp jontes bil så han slipper be om starthjälp varenda dag,är lite jobbigt för mig att låna bilar för att sen sitta i ca 30 min å få igång hans epa.

synd att vi inte får garaget förrän nästa vecka,men ok tar väll inte så mycket för en timmes uthyrning??

hans pappa ska ju ändå betala allt så vad spelar de för roll ha ha,nepp det var dumt sagt,klart det spelar roll.han har just köpt hus tillsammans med angelica så dom har nog inte så mycket över just nu....


sen tänkte vi åxå åka ut med skotrarna imorgon så man får lite friskluft och nya intryck,får nog göra det innan man repar epan då det mörknar så fort.


baka pepparkakshus ska vi åxå gör men få se om det blir på lördagkväll eller söndag,beror på hur mycket vi orkar på en å sammma dag. ska ringa å höra om jakob åxå är intresserad av att baka lite.vill ju så klart ha med mina ungar med men jonte tvivlar jag starkt på he he.


undras just om det är kallt ute idag?? har som ingen termometer alls hos mig så jag har ingen aning,tur att jag bor så perfekt så det är nära till allt utifalll jag tar på mig för lite kläder..


tjo flöjt alla glada / kicki dii

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards