TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 3 december 2009

Av kicki - 3 december 2009 14:16

har varit ut och promenerat idag med jessica,var faktiskt jätteskönt och fick faktiskt lite energi av det också..

tog en kaffe sen på nya fiket och satt och prata litegrann,utanför fönstret gick en gammal bekant förbi och han såg hemskt sliten ut...tycker det är lite synd om honom men som sagt, ett beslut för ett bättre liv måste komma inifrån en själv, annars går det aldrig att styra upp sitt liv hur mycket hjälp utifrån man än får.


promenerade även igår ner till micke och käkade där.jonte skulle med men ides inte då traktorn inte startade,så han fick gå på grillen och äta.


blev så glad när jag var hos micke och melwin och jesper kom och viskade till sin pappa att " kan inte vi sova hos Christel idag??" känns så roligt när dom trivs så bra hos mig att dom t.o.m frågar om dom inte kan sova här  

så klart fick dom det!!


fick erbjudande om garageplats redan idag från kbab ,vilket tog ett dygn,så de var ju bra.

nu ska jontes epa starta varje dag så han kan köra med den .

fast först måste jag prata med han då jag fick rapport från skolan att han har ofta sena ankomster och det får det vara slut med om mamma ska lägga över 400 kr i månaden på att han kan köra sin traktor.


fått ganska mycket gratulationer av folk angående våran förlovning , vilket värmer skönt i hjärtat.  


tack ni som grattat,jag har verkligen fått den underbaraste och snällaste mannen ..


dags att förbereda maten,jonte kommer väll om nån timme hem..


love / kicki dii

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards