TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Direktlänk till inlägg 21 juli 2010

ännu en dag...

Av kicki - 21 juli 2010 08:48

på jobbet ,fika som vanligt vid den här tiden och jag så klart på datorn.

jakob har åkt iväg igår till dalarna för att hälsa på sin alldeles nya lillasyster.

var och hälsade på honom hos hans pappa i förr går så jag fick pussa på honom litegrann eftersom vi inte ska träffas på flera dagar till :( fattar mig inte på såna som inte visar nå större intresse för sina barn när dom är borta! dom kanske ringer max en gång i veckan eller kanske inte alls ,jag hade ju gått under ,lätt!

igår var det full rulle på mig men ,ha ha , inte på gubben. han la sig å vila efter maten å vaknade inte förrän kvart i nio ;)fast man måste ju få vila ibland ,dagen innan var det fullt ös på honom,han målade å donade från det att han slutade ända till det var dags för kvällsfika .

igår fortsatte jag med den där ! traktorn he he . undra just om jag kommer att anse mig färdig med den nångång? klepp till färdigt plyschen och försökte fixa till under fönsterveven ,men det vart fan uselt :( måste hitta något hårdare att lägga under så att det går att använda veven. skruvade fast det som var löst ,dammsugade traktorn och slipade utsidan ,smådammig blev jag efter det ;)måste fixa lite finare sandpapper så att lacken blir snyggare när man väl lackar den.

tror den kommer att bli jävligt fräsch då.

den är helt okej nu på insidan faktiskt ,lite bättre hade man ju kunna göra ,sätta nå isolering mellan plåten å mattan för den saknas helt så jonte säger att det låter som fan in. pappa ska vara förbi idag å kolla vad det kan vara för fel på tändningen när den bara klickar ibland.sen tror jag att bilen hade mått bra av att byta olja å filter å sånt skit med ,men det kommer de kommer ..

nu börjar flickorna att röra på sig så det är dags för mig att sluta skriva dessa ,för er andra , säkert ointressanta rader.


kramar å pussar / kicki dii

 
 
Ingen bild

maik her!!!!

21 juli 2010 11:02

hahah ...nu du gumman är jag pigg som tusan så nu kommer det att glöda om penseln igen så det sista blir gjort...och du epan blev skit fin invändigt bra jobbat av dig!!!din maik

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kicki - 16 februari 2020 18:07

Kan betyda mycket - just nu betyder det att jag försöker få ordning på bloggen och jag fattar inte riktigt hur man gör . Får kolla det lite bättre när jag känner att jag ids helt enkelt.   Idag filmade jag i kyrkan själv gudstjänsten - gick hel...

Av kicki - 16 februari 2020 18:07

Kan betyda mycket - just nu betyder det att jag försöker få ordning på bloggen och jag fattar inte riktigt hur man gör . Får kolla det lite bättre när jag känner att jag ids helt enkelt.   Idag filmade jag i kyrkan själv gudstjänsten - gick hel...

Av kicki - 15 februari 2020 08:20

Åren har gått ovh jag har gått vidare från allt det gamla.   En lång lång vandring har det blivit.   Ska läsa igenom min blogg vid tillfälle -minns ju inte direkt vad jag skrivit..   Ser dock att jag slutat skriva där i kring när jag sjön...

Av kicki - 12 december 2016 22:38

Tjao att börja känna känslor och våga det gör inte jag.  Att våga det innebär att måsta börja  dröja -det törs jag ej,.   Att tvingas inse att jag å  framför allt mina barn förlorat  så mycket sista åren  och mina barn fick se mig  ...

Av kicki - 12 december 2016 22:27

Tjao att börja känna känslor och våga det gör inte jag.  Att våga det innebär att måsta börja  dröja -det törs jag ej,.   Att tvingas inse att jag å  framför allt mina barn förlorat  så mycket sista åren  och mina barn fick se mig  ...

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards