TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Direktlänk till inlägg 24 juli 2010

där satt den !

Av kicki - 24 juli 2010 21:13

vaknade vid åtta imorse trots ledig dag  alltså!! hallå eller ? tog täcke å kudde å smög ut till tv rummet för å slå ihjäl lite tid då istället MEN lyckliga jag hade turen att sätta på ett så dåligt program på teven så jag small av igen å vaknade först efter elva ,till strååålande solsken ! JA ÄNTLIGEN däär satt den jäveln he he ,hoppet lever trots allt för oss kirunabor åxå.. fort som fan in i duschen å på med målarkläderna ,ut å börja måla å måla å må...vänta nu ,färg helvetet tog slut mitt i allt   micke hade inte hämtat mera färg trots att han visste exakt hur mycket eller lite om man så vill fanns kvar. men så driftig som gubben är så ringde han hem till snubben som basar över affären och styrde upp det .så klart   

 

petter ,jontes polare och tillika kusin har lanat/sovit här nu i tre dygn .väckte grabbarna med frukost på altan klockan tre !! sen gick dom in till jontes rum för å trodde jag , spela eller nåt ,fast när jag gick dit för att säga att vi ska grilla vid 6 så hade dom gått å lagt sig igen ,fattar inte hur man kan sova så mycket som dom gör.

i natt hade dom fått åka å vara hundvakt till petters mamma för hon hade fått ett tråkigt besked av sin kompis angående killen sin så dom kom väll hit sen igen först vid sju typ ,kanske därför dom var så trötta. nå väl idag har petter tagit sitt pick å pack igen å flyttat hem igen iaf.

 

så klart när det är sol så blir man sugen på grillmat så micke tog å slängde ihop vår nya stora grill å jag målade klart "min " vägg .bjöd mina kära föräldrar hit på middag åxå .   

 

 

lite kort

         grilltajm

 

   petters traktor ,en av dom som brukar stå här ,har ett gäng som turas om

  

och till slut jonte hos tandis ,han är lite småirriterad på mig som alltid håller på fotar ,en gång frågade han om jag håller på göra en dokumentär eller nåt ha ha..

snart kommer grabbarna jesper å melle hem hit för att vara med oss tre veckor ,första veckan ska jag ensam ha kul med dom när micke jobbar eftermiddag ,få se vad vi ska hitta på ,blir det regn å skit får dom spela annars tänkte jag att vi far land å rike runt i jakt på roliga saker att göra . förmiddagarna tänkte micke ta med dom på joggingturer och mag å ryggträningar samt leken : hur länge står dom ut utan dator he he ..

skämt å sido ,det ska bli skönt att ha hemma dom små liven igen..

jakob kommer först måndagen efter fast han åxå skulle komma samtidigt med dom men så klart att jag lät jakob få åka för att träffa sin lillasyster ...

  

tänk på dessa kloka ord gott folk..

 

solskens / kicki dii

 
 
99.99.99.99

99.99.99.99

26 juli 2010 23:28

whaazup mom ?
det
e
jag
jakob
fattar
du?

http://123

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kicki - 16 februari 2020 18:07

Kan betyda mycket - just nu betyder det att jag försöker få ordning på bloggen och jag fattar inte riktigt hur man gör . Får kolla det lite bättre när jag känner att jag ids helt enkelt.   Idag filmade jag i kyrkan själv gudstjänsten - gick hel...

Av kicki - 16 februari 2020 18:07

Kan betyda mycket - just nu betyder det att jag försöker få ordning på bloggen och jag fattar inte riktigt hur man gör . Får kolla det lite bättre när jag känner att jag ids helt enkelt.   Idag filmade jag i kyrkan själv gudstjänsten - gick hel...

Av kicki - 15 februari 2020 08:20

Åren har gått ovh jag har gått vidare från allt det gamla.   En lång lång vandring har det blivit.   Ska läsa igenom min blogg vid tillfälle -minns ju inte direkt vad jag skrivit..   Ser dock att jag slutat skriva där i kring när jag sjön...

Av kicki - 12 december 2016 22:38

Tjao att börja känna känslor och våga det gör inte jag.  Att våga det innebär att måsta börja  dröja -det törs jag ej,.   Att tvingas inse att jag å  framför allt mina barn förlorat  så mycket sista åren  och mina barn fick se mig  ...

Av kicki - 12 december 2016 22:27

Tjao att börja känna känslor och våga det gör inte jag.  Att våga det innebär att måsta börja  dröja -det törs jag ej,.   Att tvingas inse att jag å  framför allt mina barn förlorat  så mycket sista åren  och mina barn fick se mig  ...

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards