TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av kicki - 3 oktober 2010 21:14

jag behövde hämta ut pengar från coop och kände mig i mitt livs form så jag tog helt enkelt på mig gå skorna (skate som passar till allt utom slalom) och började gå till coop!! gubben slutade jobbet i samma veva så jag hann passera en bra bit efter bilprovningen innan han hämtade upp mig ,så en prommis på 45 min bliv det till förbrpnda kalorier av 170 ca...


så de så

god natt / kicki dii

Av kicki - 3 oktober 2010 11:13

så då har jag varit lite duktig ,var till garaget och sprang i våran crosstrainer(heter de så?) i tjugo minuter och svetten bara sprutar ännu he he .. man är verkligen tung i kroppen ,har aldrig i mitt hela liv vägt så mycket som jag gör nu ,inte ens när jag var gravid ! utan å ljuga så är det som ganska tråkigt när man inte känner igen sin egen kropp ,allt är som jobbigare att göra ,och tråkigare ... nå väl skit samma huvudsaken att man har börjat röra på sig igen lite mera regelbundet ...jag tror på mig själv jag fixar det här...

kom igen kicki du är bäst!!

tjoho / kicki dii

Av kicki - 3 oktober 2010 10:18

det är härligt värre det.. ska snart ta och gå och springa min runda ,känner mig pigg och redo för att röra ,bokstavligen,på fläsket nu .

ganska längesen jag sprang så vi får väl se hur det går men det känns som det ska gå bra.

vaknade kl ett i natt av att jakob satt och gormade i micken med några han spelade COD med . var in och sa till honom typ ,3 gånger att prata tystare ,att micke ska upp å jobba ,fjärde gången jag fick gå in var det bara att stänga av micken ,då var det slut pratat!! nog har jag tålamod ,men nattetid prövas den verkligen ibland.fast jag är nog snäll iallafall ,vet många vuxna som har för motto att barn varken ska synas eller höras ! och det är helt sjukt .kanske man skulle tänkt på INNAN man skaffade barn . det är ju så värmande i själen när man hör ungarna skratta från hjärtat och ha roligt så jag förstår inte riktigt vad som är störande ( utom nattetid då)

näe usch ,borde finnas körkort för föräldrar   


gubben stack tidigare idag åxå till jobbet ,dom har mycket att göra där så så enkelt var det ..


FÖRSTÅTT?  


känner mig lite lättretlig idag ,har klivit upp redan före kl 8 på min lediga dag så det ät gaanska irriterande och kan vara en orsak till humöret mitt ..

så är det någon som är sugen på att tjafsa så ring mig gärna så ska vi mäta muskler ha ha   


nå nå nu väntar kaffet på mig så då är det bäst att göra det sällskap ,ha ha

( vilken humor jag har idag ,kanske inte alls är så sur trots allt )


tjao / kicki dii

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards