TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av kicki - 4 oktober 2010 16:51

vi har två stycken sk flytoveraller sam kan användas med fördel som skoterkläder ...perfekt om man är lite skrajsen att trilla i plurret när man kör skoter som vi inte behöver av märket IMAX ,en är helt oanvänd i storlek medium och en i storlek large  som endast är använd en gång ..

nypris per st är 1995 kr men jag fattar ju givetvis att man inte kan få så mycket men en tusing eller nåt per styck  låter väll rimligt?? eller ge förslag på pris   

   

dom är varma som tusan åxå...

   

måste bara visa vad vackra färger det blev på våran buske

å det var allt

7 kicki dii  

Av kicki - 4 oktober 2010 12:50

kalorier,visste ni att i ett glas lättsockrad saft är det 40 kalorier ??helt sjukt mycket..inte för att jag är en överdriven saftdrickare men nog kan jag ta några glas i bland när jag är törstig så nu är det slut med det.

nät jag har börjat kolla kalori intaget på vad jag trycker i mig för skit är det mycket som förvånar mig.. tex om man äter smaksatt yogurt är det lika mycket socker i som i en läsk??hade jag ingen aning om   


får ju en att tänka på hur mycket kalorier egentligen en människa trycker i sig per dag utan att veta och att kanske tro att man äter relativt nyttigt.nu vet jag att jag äter mest socker liksom så det blir att ändra om för ALLA kosten hemma . saft behöver man inte ens ha hemma ,är ungarna törstiga funkar det lika bra och till å med bättre med vatten.

lite sura miner kanske det blir men dom vänjer sig sen är det slut bakat bulla för jag åt tre st små här i lördags å det gav nästan 700 kalorier, sjukt..en kaka är ca 80 kalorier ,inte konstigt att jag har gått upp i vikt..

tur att kaffe iallafall inte innehåller mer än skvätten med mjölk då kalorier för utan kaffe stannar min värld.


vi hörs senare ska läsa andras bloggar nu


tjao / kicki dii

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards