TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Direktlänk till inlägg 20 november 2011

schåå nyy shåå

Av kicki - 20 november 2011 13:15

jaha så har man verkligen börjat bli gammal å grå..

bloggade imorse utan glasögonen på och pappa ringde

 å frågade om jag fått dålig syn när jag missade bokstäver

när jag skrev "fniss"

fick ta på extra ögonen för att rätta felen  


 appropå ingenting så kommer jag från och med nu bli världens

bästa kund i de affärer jag besöker..

som så många andra har jag letat bland kläderna å lyft dom å kollat

å sen bara slängt ner dom på bordet igen utan tanke på att det finns

andra som faktiskt måste städa upp efter oss kunder!


herre jesus vad jag har vikt kläder om å om å om å om igen på jobbet  

 man har börjat vid ett bord å lägga allt i ordning ,flyttat sig till andra sidan

bordet för att vika ,då har nån redan rivit upp det man vikt klart på ANDRA sidan

IGEN  

sen är det likadant med skor och skridskor ,jag börjar i ena ändan att matcha ihop 

rätt skor i rätt låda och när jag börjar bli klar med det så är det redan en kund i 

full fart att kasta skor omkring sig ha ha..


det kommer jag aldrig att göra mer iaf..alltså skita i å vika tillbaka kläderna vart jag tog dem ifrån!!


så de så ,nu vet ni


tjao / kicki dii









 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kicki - 16 februari 2020 18:07

Kan betyda mycket - just nu betyder det att jag försöker få ordning på bloggen och jag fattar inte riktigt hur man gör . Får kolla det lite bättre när jag känner att jag ids helt enkelt.   Idag filmade jag i kyrkan själv gudstjänsten - gick hel...

Av kicki - 16 februari 2020 18:07

Kan betyda mycket - just nu betyder det att jag försöker få ordning på bloggen och jag fattar inte riktigt hur man gör . Får kolla det lite bättre när jag känner att jag ids helt enkelt.   Idag filmade jag i kyrkan själv gudstjänsten - gick hel...

Av kicki - 15 februari 2020 08:20

Åren har gått ovh jag har gått vidare från allt det gamla.   En lång lång vandring har det blivit.   Ska läsa igenom min blogg vid tillfälle -minns ju inte direkt vad jag skrivit..   Ser dock att jag slutat skriva där i kring när jag sjön...

Av kicki - 12 december 2016 22:38

Tjao att börja känna känslor och våga det gör inte jag.  Att våga det innebär att måsta börja  dröja -det törs jag ej,.   Att tvingas inse att jag å  framför allt mina barn förlorat  så mycket sista åren  och mina barn fick se mig  ...

Av kicki - 12 december 2016 22:27

Tjao att börja känna känslor och våga det gör inte jag.  Att våga det innebär att måsta börja  dröja -det törs jag ej,.   Att tvingas inse att jag å  framför allt mina barn förlorat  så mycket sista åren  och mina barn fick se mig  ...

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards