TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av kicki - 5 februari 2012 21:20

gu vilken bra dag de varit idag!

firade som sagt jakobs 14 årsdag med de närmaste å han verkade nöjd ,utom att teven har jag inte kunna ge han än, men så äre ibland, den kommer.

skönt att få prata ut med alla ordentligt om den sista tiden ,en stor sten lossnade från mig idag.

jonte min underbara unge var åxå med så hoppas han förstod nu lite mera vad som varit..fast de vet ja att han gör.


ja fy ,usch så jävla piss mitt liv varit  


devisen jag alltid levt efter slog mig idag som ett bortsprängt globen hade börjat rullat norrut, THIS TO SHALL PASS !

hur fan kunde jag glömma det ?

SYSTER ,varför har du inte påminnt mig??

inget varar för evigt , inte ens skit 


och jag menar ,hallå?? har jag inte haft det jävligt innan detta me ,så där fram å tillbaka typ ?


å du företagaren ! känner mig nu så pass stabil så jag kan låta allt bero om du bara ger dig? och gör de rätta?

en månad får du , sen surnar jag till.


nu ska jag älska min sambo


puss / kicki dii 

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards