TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av kicki - 8 februari 2012 19:03

dags att skriva sig lite grann igen...

hela familjen hemma idag pga sjukdom ,thats nice...

mike helt utslagen så de var mamma som fick sköta ruljansen idag...

jakob har pappa vecka nu men brukar alltid komma hem efter skolan till tuolla ändå,

men inte idag  nå nå han måste ju inte komma men de är bara lilla jag som är så "mina barn kär" å typ vill se dem jämt ..

å får jag inte se då så ringer jag 24-7 istället he he..

 å det gillar dom! (typ not )

var å köpte nya töjjningar igen då jonte svängde förbi å hämtade dem jag hade ,så klaaart han får det ,mammas fetbörs går alltid att öppna  satans så ont de tar att pressa in ,men haha ,en gammal hårdrockare som mig kan tycka att lite smärta bara piggar upp   SKOOOJJAR ba (eller de gör jag väl inte, människa ,stå för vad du tycker!)


jo förresten, en kändis ,en RIKTIGT teve kändis ha varit in å läst min blogg för två dagar sen "fniss" jag blev jätte jätte glad å förvånad å stolt!!    men jag vågar inte skriva vem då kanske hon inte tittar in igen..


men DE ni  


kraaam / kicki dii    

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards