TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 23 februari 2012

Av kicki - 23 februari 2012 17:22





/ din mamma     

Av kicki - 23 februari 2012 09:40

pigg som en lärka varje dag ,fylld med energi och livslust.

ÄNTLIGEN känner jag ända inifrån att att börjar gå åt rätt håll.

har aldrig varit så här säker på att jag kommer att fixa allt förut,och det gläder mig så enormt.

gubben säger åxå att allt känns så bra med mig nu ,att allt har förändrats med mig, att jag går framåt hela tiden :lugn ,vettig och framför allt närvarande 


tagit kontakt idag med NA sverige för hjälp med att starta upp en sån grupp här i kiruna .finns bara AA-grupper men det är helt fel forum helt enkelt.en NA-grupp behövs verkligen här i stan då antalet beroende stadigt ökar,tyvärr. och kan jag vara ett stöd för andra så hjälper det samtidigt mig åxå.materialet får man otroligt nog gratis och lokal hoppas jag att vi får dela med AA,det löser sig nog.


laddat upp lite nya foton nu när jakob är i skolan :


först min ena prins så klart: 


     

vi kämpar på med dreaden 

melle eldar upp lite gamla kläder :ut med de gamla in med de nya


och sen då världens finaste lilling:


     

visst kommer han att bli en riktig hjärte krossare en vacker dag ??


nu ska vi å städa bodan


see you / kicki dii


  p.s lite trist att bilderna lir så suddiga,ska fixa en bättre mobbe framöver d.s

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards