TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av kicki - 6 februari 2012 17:28

jakob har ju som jag nämnt tidigare, en kanal på youtube med mitt "kickidii" som namn. lite kul att han tycker om de som sagt å snott de av mig. på den sidan när man kollar hans presentation eller va fan man nu kallar de då , så har han skrivit 

på kategorin OM MIG (om sig för er som har svårt att fatta) : DONT CRY BECAUSE ITS OVER, SMILE BECAUSE IT HAPPEND!   hahaha hur skön är han inte min pöjk?

den bästa den bästa 


 gå in å kolla in hans videor å dylikt ,ganska sköna grejjer ,inte bara spel filmer utan en del annat....


by the way ,

jakob bestämde sig för ett tag sedan att skaffa dreads och har abetat för de nu några månader ,

nu har vi kommit så långt att jag har kunna börja dela in håret i sektioner ,thats nice ,snart kanske de börjar synas vad som händer med håret, eftersom många tycks tro att jag låter han gå så "oklippt",

så up yours ni som klagat..


eftersom han åxå valt att skaffa dreads på naturlig väg så tar det extra tid men blir så jävla mycket snyggare åxå.

hoppas han bara inte ångrar sig sen när det väl blivit klart å rakar bort allt 


han har en förmåga att vilja OCH få en massa för mig å sen när han får det så ändrar han sig hihi.


han piercade ju sig som bekant i läppen första gången när han gick i trean , tog bort de efter ett tag ( å herre gud va kommentarer JAG fick om de,vilket jag ,givetvis sket å skiter i )


sen igen i femman å likadant igen (me samma kommentarer)


även i femman ville han ha såna där neger flätor inflätade efter skallen (INGET illa om negrer!!bara så ni fattar va jag menar!) men dom gick han med länge å sen när han släppte ut dom fick han en till urskön frilla hehe..


ja han är skön han ,tack å lov , INTE som alla andra 


ja de var de


en stolt mamma / kicki dii 

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards