TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Direktlänk till inlägg 22 december 2008

Dan före dan före doppare dan ......

Av kicki - 22 december 2008 12:01

God dagens i alla röda stugor så här i jule tid...

Klapparna är under granen och tomten står och lurar i buskarna..

Jakob är på Cypern nu med sin pappa och det är inge roligt alls ,julen vill man fira med sina barn tycker jag..


har helt glömt att skriva att vi aldrig fick gå på studiebesök till KGS ,dom ringde och avbokade besöket typ en timme innan ... Lite dålig stil av dem..

Vi fick ett nytt datum för att gå dit i januari så då får vi se hur en riktig verkstad ser ut..


Snart ska jag hämta min älskade lilla syster från tåget  ,hon ska vara här fram till den 27 och sen åker hon hem för att åter igen flytta till en ny lägenhet i Göteborg...

Måste vara jobbigt att ständigt få andra hands kontrakt som men när som helst kan bli utsparkad från.. tror att hon har flyttat nu 3-4 gånger på den senaste tiden ...


Över till annat....tror att vi får huset på Renstigen , har en sån känsla i magen samt att min pappa sa att den kommer att bli vår!!

Pappa är en sån som kan se saker när han sover och det stämmer oftast in..

Jag har också en väldigt stark inituativ känsla som berättar saker till mig om jag vill veta något... tro på det eller ej men så är det iallafall.

Nu ska jag ta och åka iväg men skriver mera sen ..


Älska livet det gör jag..../Kicki dii

 
 
Jennie

Jennie

22 december 2008 22:10

Jag håller tummarna för eran skull =)

http://2vuxna2barn.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kicki - 16 februari 2020 18:07

Kan betyda mycket - just nu betyder det att jag försöker få ordning på bloggen och jag fattar inte riktigt hur man gör . Får kolla det lite bättre när jag känner att jag ids helt enkelt.   Idag filmade jag i kyrkan själv gudstjänsten - gick hel...

Av kicki - 16 februari 2020 18:07

Kan betyda mycket - just nu betyder det att jag försöker få ordning på bloggen och jag fattar inte riktigt hur man gör . Får kolla det lite bättre när jag känner att jag ids helt enkelt.   Idag filmade jag i kyrkan själv gudstjänsten - gick hel...

Av kicki - 15 februari 2020 08:20

Åren har gått ovh jag har gått vidare från allt det gamla.   En lång lång vandring har det blivit.   Ska läsa igenom min blogg vid tillfälle -minns ju inte direkt vad jag skrivit..   Ser dock att jag slutat skriva där i kring när jag sjön...

Av kicki - 12 december 2016 22:38

Tjao att börja känna känslor och våga det gör inte jag.  Att våga det innebär att måsta börja  dröja -det törs jag ej,.   Att tvingas inse att jag å  framför allt mina barn förlorat  så mycket sista åren  och mina barn fick se mig  ...

Av kicki - 12 december 2016 22:27

Tjao att börja känna känslor och våga det gör inte jag.  Att våga det innebär att måsta börja  dröja -det törs jag ej,.   Att tvingas inse att jag å  framför allt mina barn förlorat  så mycket sista åren  och mina barn fick se mig  ...

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards