TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg under mars 2009

Av kicki - 9 mars 2009 19:20

jaha ja så var det måndag igen.

hade prov i skolan idag men jag var inte där,så för mig blir det att göra proven imorgon.

har inte pluggat så där överdrivet men kanske att man läst tillräckligt iallafall.


micke har packat ner melwins och jespers rum idag samt det mesta i köket.

allt börjat gå mot ett slut men ett slut betyder också en ny början,så det är precis det vi tänker på.


var till slalombacken igår med jakob , melwin och jesper igår.

tyvärr var backen stängd men jag tänkte ändå att vi knallar upp en bit så jesper och melwin får pröva på hur det känns att åka.

jakob har ju åkt slalom länge så.


melwin åkte med brädan rakt ner galant men måste träna mera på svängar haha,jesper lärde jag att ploga så första åket plogade han rakt ner andra åket visade jag honom hur man svänger och han var en god lyssnare och gjorde som jag sa och åkte väldigt bra för att vara nybörjare, nu är det liftarna nästa gång som dom måste lära sig hantera,men så duktiga dom var så lär dom sig det säkert oxå snabbt.


lördag åkte jag och melwin skoter ganska länge ,var till luossabacken och tittade och så visade jag gropen var jag och jakob brukar åka kälke i och sen åkte vi hem .


melwin och jag trivs jättebra ihop som sagt ,hoppas det inte är störande för någon för det är absolut inte meningen.

det är väll snarare något som man bör glädjas över att det funkar så bra med vår nya familj.

jesper har också börjat ty sig till mig en del och det är då på tiden,

har känt att han börjat acceptera mig som en del av deras liv.

jakob däremot kan man presentera för en gorilla och han tycker det är lungt.

jonte älskar micke så det är inte heller nåt problem..


nu ska jag pussa min otroligt härliga kille..


puss puss / kicki dii

Av kicki - 6 mars 2009 17:05

har varit till tandläkaren imorse och lagade en tand.

fick sällskap av melwin så klart ,han gillar att följa med tant christel,vi trivs med varann vi.

 har målat om toaletten på entreplan åt micke så han slapp göra det,han har ändå så mycket att hinna fixa innan flytten.

gu vad fint dom kommer få dom som har köpt mickes hus,han har verkligen repat fint här.man blir nästan avundsjuk hehe..


oj oj oj vad jag har mycket att dela med er som läser,vilket jag kommer att göra oxå när jag har tänk efter före ,och inte sen ;).


finns så många människor som har svårt att se på när andra är lyckliga och försöker med alla medel förstöra för andra.


patetiskt


synd om såna stackare som tror dom är bättre än andra ,skulle jag ha mera pengar skulle jag betala för proffissionell pskolog hjälp till dom.

tycker inte om när andra mår dåligt ,så jag hoppas jag vinner på lotto så ska jag fixa det till dom ,så dom kanske får nåt rätt uppe i skallen och börjar inse att det dom håller på med aldrig kommer att funka.


måste vara jobbigt att vara bitter..


visst ?


nu ska vi käka pizza och mysa med ungarna ikväll..


puss och kram alla underbara människor


/ kicki dii



Av kicki - 4 mars 2009 12:51

klivit upp idag vid åtta och blev så glad över att se solen skina.

glad i hågen började jag planera slalom med ungarna och for iväg å köpte fika.

ringde till jonte och vad fick till svar att aldrig i livet jag ska sova och jakob skulle kanske åka "senare"..

då skiter jag i det,då kan dom ligga inne och ruttna framför datorn,de är deras muskler som förtvinar


håller på plugga ritningsläsning ännu...hojja hojja på ren svenska..


/kicki dii

Av kicki - 3 mars 2009 10:10

då kan vi konstatera iallafall att bakis var det inte eftersom jag fortfarande mår som igår och sjuk verkar jag inte vara på väg att bli så.....


he he


måste börja plugga ritningsläsning nu,vi får vara hemma hela veckan för att läsa det och har prov nästa vecka.

kanske jag åker in till skolan ändå ,är nästan lättare att få nåt gjort där.


nu när vi bor som vi bor så bor (haha) jonte tills vidare hos sin pappa då det är lättast så och han själv vill det.

jakob har varit med sin pappa sen förra onsdagen och det börjar kännas i hjärteroten.

har mina bonusbarn iallafall så det är lite liv och rörelse här,

jag och melwin är ju bästisar å sååå.

han gillar och följa med mig när jag ska nånstans så det är jättekul.


micke ska till fab nu och kolla läget med lägenheter ,oppas att det finns någon stooor så vi slipper flytta hur mycket som helst.


är så trött på det,att flytta alltså.


har gjosrt det hela mitt liv runt runt å runt..


saknar min klass :(kram /kicki dii

Av kicki - 2 mars 2009 14:35

alltså,igår mådde jag relativt bra men idag har jag spytt på morgonen och känner mig yr precis hela tiden.

antingen är det förlängd bakis eller så är jag på väg att bli sjuk eller så har man en bulle i ugnen;D


thats all / kicki dii

Av kicki - 1 mars 2009 12:39

det var faktiskt jättekul att jobba igår på petsamo till jenny å nelson.

dom var så fina bäge två.


sen att jag och jimmy blev ganska dragna i baren gör inte så mycket,för kul hade vi.

gubben hämtade mig vid halv tolv iallafall då var festen slut för denna partyprinssessa ,så är det när man blivit gammal man orkar inte parta ens en hel kväll.


när jag hoppade in i bilen blev jag om möjligt ÄNNU mera dragen ,hm hm ..

minns inte mycket efter det ,tror att vi kramades iallafall ;D.


nu är gubben på jobbet och jag väntar på andreas som ska hjälpa mig knuffa igång bilen min,som har batteri torsk.

måste och städa klart på arnes och lämna in nycklarna till honom.

fan att jonte har tappat en nyckel ,nu måste jag väl betala för ett nytt lås .


inge roligt..


förresten nu lämnar jag partyskorna kvar på hyllan ,tycker inte om att bli så full mera,mycket härligare  att bara dela en flaska vin med micke och mysa.

krogen är definitivt ingen för denna tjej ..


pussiluss från en bakis / kicki dii

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards