TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 4 april 2009

Av kicki - 4 april 2009 13:14

men har ju helt glömt att skriva hur underbar (!) micke verkligen är.

haft sån lust att permanenta mig men ingen som kunnat göra det,så då gjorde micke !! det.

han är så ini helvetes go min gubbe.


prövat på att svetsa med rörtråd igår och det var en sån skön känsla.

svetsen liksom bara rann ur som smör och inget speciellt ljud hördes från maskinen.

sen har vi fått se och pröva på akai tror man stavar så ,eller kolbågsbränning som det också heter.


där kan man snacka om power! det går alltså till så att man först måste ha en strömkälla som ger MINST 400 volts ström ,en vanlig svets går på 120 volt.

sen har man pinnar av kol och ett hårt lufttryck och sen gosse är det bara att sopa bort gammal svets eller skära som du vill i hur tjockt stål du vill,det är verkligen som smör på nybakt bröd.

 som ni säkert förstår är det inget att leka med och där kan man säga att det sprutar svets så man måste tänka på hur man står.


varit hos biggan och andreas igår igen ,passade samtidigt på att bada och kläcka en öl i karet.

sen hade maltis bajsa och kom in för att byta och ville så klart bada med "faster" kicki.

älskar verkligen den där ungen som min egen.

men då har jag lätt för att ge mycket av mig själv också vilket inte alltid är så bra då vissa ser sin chans att såra mig,eller försöka iallafall.

gjord av socker är jag definitivt inte och pga det liv jag levt några år bland missbruk och missbrukare i konstiga miljöer så har man fått ett ganska tjockt lager på näsan så så lätt trycker man inte ner mig mera.


var på stan nyss med min härliga styvmorsa klara och slösade åter igen en massa pengar på smink.

30 % på domus klart man vill handla!!

tredje gången jag var där i det syftet.

två gånger med egen plånbok och en gång med mickes.


blev så glad idag när jag kom in till mickes föräldrar och hans pappa sven sa "god morgon pigan" det värmde så underbart.

dom har accepterat mig så otroligt lätt trots släktens försök till att utmåla mig till gud vet vad.

nu har dom iallafall upptäckt att jag inte är en sån skit som vissa sagt att jag är.


jippie.


fan vad jag har börjat ta tjuvbloss av folk,när jag slutat snusa .

ajabaja stumpan



tjoflöjt/ kicki dii

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< April 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards