TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 28 april 2009

Av kicki - 28 april 2009 14:46

inte varit till skolan idag,mådde inte så bra på morgonen,men nu mår jag mycket bättre.


livet är verkligen som en berg och dalbana och vi åker med i den vare sig vi vill eller inte.

ibland går det lätt och utan missöden men lite då och då får man räkna med en rejäl urspårning.

men det är så det är,för alla och inget att gräva ner sig för.

tänk vad tråkigt det hade varit om alla människor hade varit perfekta??

inga intriger eller skitsnack,spänning eller nåt!

stabilt men trist.


nå väl ,över till annat,min älskade son jakob kommer hem idag från en vecka med sin pappa.

har fixat datorn till honom så nu hoppas jag han åtminstone blir glad min pojk.

tur att man har ungar,livets glädje


ta hand om er och varandra / kicki dii

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< April 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards