TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 22 april 2009

Av kicki - 22 april 2009 18:25

lyckades ansluta till internet!!!!


jiiihoo


fast allvarligt talat så var det nog mera jonte som lyckades med det ha ha.

sitter hemma i vårt nya hem och känner mig lite avsides i tankarna,

vet vad det beror på och det går över tror jag.

micke är och jobbar em ,jakob är med mats och jonte har flyttat till oss nu på obestämd tid vilket är härligt.

jesper kom precis insusandes genom dörren utan ett ord och gick in till sitt rum och hämtade filmer och susade lika fort ut igen.


vart och gjort gastroskopi undersökning igår och det var hemskt,önskar att jag sluppit gå dit ensam utan fått med mig nån som stöd.

micke var så trött,tyvärr :(

men nu är det över och jag hade bråck i magen men det ska inte vara farligt.


borde sätta in resten av mina kläder i garderoben men har inget driv alls.


/kicki dii

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< April 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards