TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 13 april 2009

Av kicki - 13 april 2009 21:58

i en värld full av kosmiska under

ser barnet det vi inte ser.

ett löv.som en vindpust gjort sönder,

blir en ängel som dansar och ler.


"ser du änglarna ,mamma,som dansar?

hör vilken vacker musik"

ropar barnet och spelar på harpan

med strängar av garn på en spik.


men vi ser inte lekarnas mönster,

vi hör inte låtsasmusik,

vi har bommat för våra fönster,

mot glädjen som var så unik.


så dansa med änglarna,dansa mitt barn

lek medans lekarna finns.

sjung till din harpa med strängar av garn

så länge du sångerna minns.


en dag ska du finna att alla är barn,

i en större men kärare lek.

där alla får dansa bland änglar och garn

där ingen har tid med nåt svek.







jag önskar dig inte guld,mitt barn

ej heller pengar och makt


jag önskar dig modet att vara dig själv

och stå för det du har sagt.


jag önskar dig inte en stenfri väg,

men kraften att vägen gå.


jag önskar dig vänner i rikligt mått,

men framförallt vänner att lita på.




 


hittade dessa på nätet och tycker dom säger en del.



 personligen så fattar jag inte varför vissa människor inte kan se glädjen i

varanndra utan istället måste hitta varje liten sak att hacka på..



alla är vi unika och alla har vi lika värde ...



och om vi stör oss på andra människor varför inte bara låta dem vara och lämna dem ifred istället för att hacka å hacka å söndra ?



samvete har ni sånt??


fast för att ha samvete behöver man en själ ,

det sa allt.


god natt alla goda och nöjda / kicki dii


Av kicki - 13 april 2009 11:12

har just vaknat och kommer in hit till arja och sven och säger:

mamma ska vi träna ???


fattar ni?

/ kicki dii

Av kicki - 13 april 2009 10:55

jakob var på middag igår till ett par släktingar och kommer hem därifrån ledsen.

jag frågar honom vad som hänt och han berättar att dom hade pekat på hans mage och frågat vad det är för något och skrattat !!!

samt frågat jakob om hur mycket han väger och jämfört vikten med en annan släkting för att påvisa att han väger mycket..

hur kan vuxna människor medvetet såra en elva åring på det viset??

har dom inget hjärta i kroppen överhuvudtaget??

jakob hade nästan panik och ville börja träna sent på kvällen med tårar i ögonen,alltså fy i helvete!!


fattar inte,fattar ni??


 micke berättade att när han var i samma ålder var det en släkting som sagt till honom att han var ful och att det satt i många år innan han kunde släppa det..


blir så ledsen för gossens skull, så ledsen men säkert inget mot vad han själv är.


sa till honom att han inte alls är tjock och det är han inte heller,har några kilos övervikt men absolut inte tjock.

det där kommer att rinna av dig sa jag till han när det blir varmare ute och man rör sig mera.


FAN JÄVLAR VAD ARG JAG ÄR!!!


hur kunde ni trycka ner en elva-åring ?

känns de bra??


 



jävla översittare.


tror du VERKLIGEN att du är nåt?


nolla



 

SÅRA INTE MITT BARN IGEN

DET FÅR KONSEKVENSER'

DET GARANTERAR JAG.


en förbannad / kicki dii


punkt.




KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< April 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards