TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 10 april 2009

Av kicki - 10 april 2009 21:08

idag har vi börjat bära upp saker till lägenheten vår,skönt men tre trappor är ingen barnlek för iallafall mig att släpa upp saker för.

jakob var den enda av barnen som kunde hjälpa till eftersom jonte är i pajala och melwin och jesper är hos sin mamma den här veckan.


fattar inte hur mycket energi som min kärlek består av egentligen ,själv fick jag frossa efter första lasset  och blev soffliggandes med en alvedon.

micke stack iväg och hämtade ett till lass och förde den tillsammans med hans pappa .

har hämtat hem jakob igår och nu är det intensivt igen i huset.

om micke har energi så är det inget mot vad jakob har..


herre jesus vad det bokstavligen RINNER ut ord från hans mun,HELA tiden har han saker att säga,tycka och veta om,men det är roligt att han verkar så underbart glad att vara med oss igen..


ska till stenbacken och pimpla med arja imorgon ,hoppas att vädret blir fint

och att humöret är på topp.


nu när jakob flyttat in med oss till  husvagnen så kommer den inte att skaka så mycket mera och grannarna får mindre underhållning kvällstid.


när vi flyttat klart ska jag skriva mera om vårt liv på frostvägen hehe..


talang är på tv och det tänker jag gå och se nu med resten av gänget tillsammans med ett glas rött.


klunk klunk/ kicki dii

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< April 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards