TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Direktlänk till inlägg 10 oktober 2010

det slog mig

Av kicki - 10 oktober 2010 18:30

idag på gymmet ,att den här veckan har JAG varit å tränat 5 gånger!!!!

 

helt fantastiskt ,hoppas att det håller i sig åxå för jag har verkligen blivit rund nu haha..

 

har försökt att dra ner på det goda åxå ,så liite bra har det gått.

körde jakob ,mitt älskade barn,till hans pappa igår för att spana in nyhuset han köpti kallovaara ,skitfint läge och i väldigt bra skick samt att jakob äntligen fått eget rum hos sin pappa nu.

jakob vill att mamma ska hjälpa han gära fint där så så klart att jag kan göra det  

 

lördag kväll blev det inte dessto mera bus  utan gubben har bytit till vinterdäck till oss medans jag tvättade bilarnas insidor,

satte jonte att byta hans lagade däck tillbaka på sin traktor åxå.

ingen som varit och gjort nåt på traktorn på hela helgen men jag antar att det beror på vädret.

 

sovit as dåligt i natt ,allt pga av jonte som vanligt...körde upp han på stan efter kl 2200 igår och bad honom komma hem senast 0300 ,vilket han inte gjorde ,så jävla less jag blir!

första gången vaknade jag vid 0100 sen vid 0300 å ringde han ,frågade vart han är ,vad han gör å med vem han gör det med å sa att det var dags att komma hem nu OMG...men inte de nej ,han sa att han var med nån jesper från svappis ,att dom var nyktra å att han minsann inte kommer hem ännu,så jag lyckades somna om IGEN för att vakna 0445 men inga röda converse i garaget inte så då skrev jaf till han att nästa helg får han vara hos sin pappa så att jag åxå får sova en hel natt nån helg utan att ligga å oroa mig hela tiden.

han tycker ju givetvis att jag kan sova å inte behöver oroa mig men sånt kan man inte bestämma ,är man orolig så är man BANNA mig orolig! somnade om igen men vaknade sen 0600 å då äntligen så stod dom där förbannade skorna i garaget och mamma kunde äntligen slappna av och sov ända till kl 1100 ,shit alltså ,det är inte ofta.

är jätteglad att han inte bara sitte inne å spelar dator som dom andra datanördarna (j ,j å m ) utan att han gör annat som är med kompisarna men inte heeela tiden kära barn ,inte hela tiden  mamma behöver dig åxå jö ..

hans mobil piper mer än usas president ,jag lovar!! helt ofattbart att den kan ringa så mycket .men de är kul ,att han är omtyckt  

bara det att man själv varit i den åldern å vet ju att det är poppis att hålla på dricka å det så därför blir man orolig.han brukar i o får sig tala om för mig när han ska det ,för att jag bett honom att säga det så man vet att kolla honom lite extra då så det inte händer något.. nu säger säkert många att -herre gud låter du honom dricka?du är inte klok  osv osv MEN det GÖR JAG INTE!! precis som alla andra föräldrar vill inte jag att han ska göra det och han FÅR inte det ,men som vi alla vet så gör dom det iallafall och då tycker då jag att det är bättre att veta !! fast ni som dömer kan ju fortsätta sticka huvudet i sanden och låtsas som att ERA barn gör då minsann inte det ,ha ha ,trots att ni egentligen vet att dom är precis som dom flesta tonåringar..

 

arja och sven var förbi igår och firade jeppe på hans stora dag igår och vi skvallrade lite allmänt bara ...

jag tycker så mycket om mina svärföräldrar ,verkligen lätta människor att han att göra med.

 

  

 

          

av oss fick han en spel matta och spelmus som han valt själv för 1300 (gulp) kronor

melwin fyller ju åxå snart år så han fick en häftig liten motorcykel eller vad dom nu kallas .

  

cool va?

 

på hjmpisskolan hade en klass gjort en utställning  med snaror vilket jag tycker är ganska otäckt!!!

 

 

 

    

till er som kanske funderar kring sånt så finns det hjälp att få!! allt är inte natt svart ,prata med någon ,en psykolog ,kurator osv ..det är deras jobb att hjälpa människor i nöd,även vanliga läkare kan man åxå prata med

 

INGEN KAN FÅ DIG ATT KÄNNA DIG UNDERLÄGSEN UTAN DITT EGET SAMTYCKE

 

/ kicki dii

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kicki - 16 februari 2020 18:07

Kan betyda mycket - just nu betyder det att jag försöker få ordning på bloggen och jag fattar inte riktigt hur man gör . Får kolla det lite bättre när jag känner att jag ids helt enkelt.   Idag filmade jag i kyrkan själv gudstjänsten - gick hel...

Av kicki - 16 februari 2020 18:07

Kan betyda mycket - just nu betyder det att jag försöker få ordning på bloggen och jag fattar inte riktigt hur man gör . Får kolla det lite bättre när jag känner att jag ids helt enkelt.   Idag filmade jag i kyrkan själv gudstjänsten - gick hel...

Av kicki - 15 februari 2020 08:20

Åren har gått ovh jag har gått vidare från allt det gamla.   En lång lång vandring har det blivit.   Ska läsa igenom min blogg vid tillfälle -minns ju inte direkt vad jag skrivit..   Ser dock att jag slutat skriva där i kring när jag sjön...

Av kicki - 12 december 2016 22:38

Tjao att börja känna känslor och våga det gör inte jag.  Att våga det innebär att måsta börja  dröja -det törs jag ej,.   Att tvingas inse att jag å  framför allt mina barn förlorat  så mycket sista åren  och mina barn fick se mig  ...

Av kicki - 12 december 2016 22:27

Tjao att börja känna känslor och våga det gör inte jag.  Att våga det innebär att måsta börja  dröja -det törs jag ej,.   Att tvingas inse att jag å  framför allt mina barn förlorat  så mycket sista åren  och mina barn fick se mig  ...

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards