TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Direktlänk till inlägg 17 oktober 2010

söööndag trala la

Av kicki - 17 oktober 2010 11:22

när kommer vintern? har börjat längta efter att det ska börja knarra under skorna  ,att få sätta täckbyxorna på och få börja kasta snöbollar på ungarna när dom inte gör som jag säger ha ha ..

skämt å sido eller ?

de är de man inte vet , men får se ha ha .

gubben är å jobbar extra ,melle sitter å spelar ,jeppe å jonte ligger fortfarande och drar efter andan i sängen.. jonte kom hem redan vid ett i natt !! what?


ids inte knappra mera ska dra å träna på nautilus nu..


kram / kicki dii

 
 
Ingen bild

micke treo

19 oktober 2010 13:18

han har ju några år å ta igen hos dig.första gången han har ett eget rum hos dig tog bara ca 13 år

kicki

19 oktober 2010 13:21

micke, jag SKOJJADE ju bara ,ber så mycket om ursäkt!!! kan så lätt bli fel fast man inte menar något illa ,tar bort det omgående.... förlåt förlåt förlåt ...är bara så glad när han tycker om att vara här ,inget annat ,du har HELT rätt!!!

 
Ingen bild

maik

21 oktober 2010 18:38

hajj hajj särlek!!!ja nu får du snöööööö som du ville ..visst jätte nice men inte 2m direkt,tur så gillar vi båda att skyffla hahah)))pösss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kicki - 16 februari 2020 18:07

Kan betyda mycket - just nu betyder det att jag försöker få ordning på bloggen och jag fattar inte riktigt hur man gör . Får kolla det lite bättre när jag känner att jag ids helt enkelt.   Idag filmade jag i kyrkan själv gudstjänsten - gick hel...

Av kicki - 16 februari 2020 18:07

Kan betyda mycket - just nu betyder det att jag försöker få ordning på bloggen och jag fattar inte riktigt hur man gör . Får kolla det lite bättre när jag känner att jag ids helt enkelt.   Idag filmade jag i kyrkan själv gudstjänsten - gick hel...

Av kicki - 15 februari 2020 08:20

Åren har gått ovh jag har gått vidare från allt det gamla.   En lång lång vandring har det blivit.   Ska läsa igenom min blogg vid tillfälle -minns ju inte direkt vad jag skrivit..   Ser dock att jag slutat skriva där i kring när jag sjön...

Av kicki - 12 december 2016 22:38

Tjao att börja känna känslor och våga det gör inte jag.  Att våga det innebär att måsta börja  dröja -det törs jag ej,.   Att tvingas inse att jag å  framför allt mina barn förlorat  så mycket sista åren  och mina barn fick se mig  ...

Av kicki - 12 december 2016 22:27

Tjao att börja känna känslor och våga det gör inte jag.  Att våga det innebär att måsta börja  dröja -det törs jag ej,.   Att tvingas inse att jag å  framför allt mina barn förlorat  så mycket sista åren  och mina barn fick se mig  ...

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards