TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av kicki - 1 mars 2012 20:30

ibland undrar jag hur människor är funtade? är pengar allt vissa bryr sig om så mycket så dom inte

bryr sig om vem dom skadar?

jonte jobbade extra på wip outlet och team sportia i januari och lönen skulle ha betalats ut  i fredags.

istället får jag hem skickat en lapp där det står att jonte ska kontakta chefen angående vilka dagar han jobbat.

han gör det och jag gör det FLERA GÅNGER  via sms försök på telefon och via mejl. FORTFARANDE HAR HAN INTE BETALAT UT LÖNEN!! what liksom? tänker han blåsa en 17 åring på hans lön? är det så jävla illa ? hoppas verkligen inte det ...som tur är , är det många som sett han jobba både på outleten och sett han dra kablar på t.s polisanmäler den jäv..n snart.dålig stil som fan.


sen har jag varit med jeppe till röntken idag ,tog nästan en timme ,shit så länge har då inte jag varit med om att det tar ??

well ,huvudsaken att pojken får rätt behandling ....


även varit på lassa å jagat läkarintyg, på arbförm. samt f-kassan å styrt upp allt så gott jag kan...


imorgon blir de först premiär på kickis första köttsoppa , jippie ,tänker inte fråga nån om hjälp ,ska fan försöka fixa allt själv...spännande värre ha ha ...


nu ska jag glo lite teve med grabbarna iaf


natti natti / kicki dii

Av kicki - 1 mars 2012 09:12

jonte har börjat träna thaiboxning här i måndags och var även å körde ett pass igår. säkert asbra träning.

sen ringde han sin lilla mamma och ville att vi skulle se film tillsammans  så klart ville jag det.

hyrde en spansk film ???!!!! what alltså, ha ha   vilket vi inte insåg förrän vi sattit igång den ...julias eyes hette den å de är en skräck-thriller film ,fan den var faktiskt helt okej att se ,klart bättre än många andra filmer vi sett på sistone med ungarna...


kl 10.00 ska jag till arbetsförmedligen och efter det till försäkringskassan å lämna in lite papper...


har lovat familjen att fixa köttsoppa så får se om ja gör det idag ,i så fall måste jonte komma å äta -han älskar köttsoppa fast kanske inte mammas för det blir första gången jag lagar det ...


nu måste  jag hoppa i duschen ..


hörs senare / kicki dii

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards