TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 23 mars 2012

Av kicki - 23 mars 2012 12:15

så där ja   "fniss" det lät lite väll positivt kanske ha ha , men sanningen är att jag mår väldigt bra just idag.

har fortfarande inte fått in en krona men de ska väll gå ändå, huvudsaken att man har tak över skallen , mat i kylen och jonte och jakob hemma. 

 har varit å tränat me jonte i garaget ,så jävla lätt när man inte behöver dra iväg för att göra det. men snacka om hur otränad jag är ,har aldrig varit med om maken.

tjock som en jäkla gris och kondis som en träplanka ja eller nåt sånt .

varför i helvete går det inte nu att trycka på enter?

måste tydligen skriva allt nu sammanhängade ?

wazzup med de då?

kanske de går sen om jag redigerar texten efteråt?

                                      ha ha kom på ett annat sätt som synes så de gick                                        resten av gänget i skolan å å arbete så vi smyger omkring här ensamma , håller på tillaga fisk -sik i ugnen ,ääälskar fisk å jonte me så då så .    

                             vad händer sen har jag inte kommit på ännu men nåt vill jag göra förutom att vara den perfekta frun , mamman , styvmamman, kocken och älskarinnan ha ha .

kanske drar dammsugan runt å jagar bort råttorna här inne ..nej då ,så skitigt har vi aldrig ,snarare lutar de åt de pedantiska hållet men så tycker vi om att ha de.    

                                                                    tror jag överraskar

ungarna med bilskjuss när dom slutar så dom slipper bussen en dag iallafall.

jeppe ska å fika me morsan sin kom jag å så de är jakke som ska hem.  

     


  en sak som är väldigt tråkigt är att jag inte har nå cash på luren så jag kan inte få kontakt med någon ,fan måste ta å fixa de me.  

                                           små bekymmer

                                                                                 ska låta företagaren vara ifred helgn men på måndag kommer de fortsättning på avslöjandet så va med mig då .                                                                  ska kasta mig i duschen ny så flugorna inte trivs runt mig längre   ha ha ha           så där ja ,thats all for now                                                                 tjao / kicki dii 

p.s så tokigt hela detta inlägg ser ut men de får fan vara, fullkomligt läsbart iallafall d.s












KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards