TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av kicki - 13 mars 2012 18:40

vilken underbar dag , sonen som jag längtat efter har kommit hem .

                  

         


mitt fina barn , du är så välkommen hem  


annars så har allt flytit på fint , jeppe och jag var ju ensamma hela förra veckan när micke jobbade em.

utan internet så spelade vi spel och pysslade lite grann ,gjorde bland annat kuvert å sånt å sånt.

igår for han till sin andra familj och jakob kom hem och idag alltså då JONTE..

känns jättebra att han sitter i sitt rum och basen dunkar på där inni från hit till jakobs rum var jag sitter och skriver.


varit på möte idag och har möte även imorgon ,möte möte å möte .fan man hade ju inte haft tid att jobba känns det som .

tagit upp mulle spelandet igen med gubben åxå så hjärnan får en liten utmaning iaf... nästa vecka är vi alla 6 här ,kommer vara lite ovant men ,så klart , mysigt..


kärlek / kicki dii


KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards