TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 30 mars 2012

Av kicki - 30 mars 2012 17:16

inte bloggat på en vecka ser jag.. har nog inte haft så mycket på hjärtat då.

måste börja skaffa jobb snart ,blir ju galen av att bara trampa här inne å titta på när tapeterna flagnar, hur kul är de?

men jag är ju jag ,från vilket håll man än tittar så de är inte så jävla lätt som för andra att få det.

hade micke följt med mig så hade jag flyttat omgående från denna trista skitsnackande byn. mina ungar hade följt med för dom har redan insett att här finns ingen framtid,åsså heter de "framtidsstaden"kiruna, vilket skämt.


ledsen för jontes skull att hans skoter inte funkar nu när de är så fint väder ute å veteranrace imorgon ...

hade jag haft en skoter så hade han fått ta den direkt men nu äger ju inte jag en så...


äh ids inte skriva mera känner mig så uttråkad igen..


men ha de gött ni som läser / kicki dii

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards