TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Direktlänk till inlägg 17 december 2008

EN massa jävla skit bråk

Av kicki - 17 december 2008 08:10

Hur less kan man få lov att bli på sina barn??

Ibland har man bara lust att köpa en enkelbiljett till karibien eller nå liknande för att slippa vardagen .

Som igår , kommer hem vid fyra efter att ha svetsat hela dagen i en bullrig miljö samt vaknat halv sex på morgonen .

Ena sonen har sin "tjej" hemma och storebror är också hemma .

Snäll som man är bjuder man tjejen¨å på mat och sen tänkte jag lägga mig ner för att vila en halv timme innan jag skulle träna ...

MEN trodde jag ja , HA.

Då jävla börjas det , min äldsta son Jonte börjar å ska se film i tv rummet var jag ska vila å se på Glamour ,ett ynka avsnitt på 25 minuter .

Nej du gubben säger jag att han får vaänta typ en halvtimme ,nä då går han in till Jakobs rum å börjar bråka med honom ,Jakob kommer till mig å gnäller och bråkart med mig för att sen dra ut .
Sen kommer Jonte igen å ska sticka ut fast han har matte prov dagen efter och bråkar om det .

Resulterar att jag ringer till ahns pappa och talar om det ,då vågar inte han gå ut iallafall men vägrar låta mig vila.

Jag blev så jävla less så jag drog på mig träningskläderna en timme innan och sa att jag sticker och att ungarna ska skita i vart och att dom inte behöver ringa efter mig för att jag kommer inte svara.

Efter träning och solning har ju ungarna så klart börjat ringa och nu svarar jag säger att jag kommer hem om det är lungt å stilla där annars drar jag direkt igen till micke å sover samt att om dom håller på att bråka idag så blir det ingen middag utan jag drar direkt iväg till gubben istället..

Låter kanske som om man är riktigt elak men jag tycker att så pass gamla är dom så dom fan i meg kan respektera att jag kanske vill ha lite lugn å ro efter skolan.

Nu ska jag dricka kaffe och snart ska vi till KGS och kolla in hur dom har det där... Kram Kicki dii


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kicki - 16 februari 2020 18:07

Kan betyda mycket - just nu betyder det att jag försöker få ordning på bloggen och jag fattar inte riktigt hur man gör . Får kolla det lite bättre när jag känner att jag ids helt enkelt.   Idag filmade jag i kyrkan själv gudstjänsten - gick hel...

Av kicki - 16 februari 2020 18:07

Kan betyda mycket - just nu betyder det att jag försöker få ordning på bloggen och jag fattar inte riktigt hur man gör . Får kolla det lite bättre när jag känner att jag ids helt enkelt.   Idag filmade jag i kyrkan själv gudstjänsten - gick hel...

Av kicki - 15 februari 2020 08:20

Åren har gått ovh jag har gått vidare från allt det gamla.   En lång lång vandring har det blivit.   Ska läsa igenom min blogg vid tillfälle -minns ju inte direkt vad jag skrivit..   Ser dock att jag slutat skriva där i kring när jag sjön...

Av kicki - 12 december 2016 22:38

Tjao att börja känna känslor och våga det gör inte jag.  Att våga det innebär att måsta börja  dröja -det törs jag ej,.   Att tvingas inse att jag å  framför allt mina barn förlorat  så mycket sista åren  och mina barn fick se mig  ...

Av kicki - 12 december 2016 22:27

Tjao att börja känna känslor och våga det gör inte jag.  Att våga det innebär att måsta börja  dröja -det törs jag ej,.   Att tvingas inse att jag å  framför allt mina barn förlorat  så mycket sista åren  och mina barn fick se mig  ...

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards