TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Direktlänk till inlägg 21 mars 2012

åååå

Av kicki - 21 mars 2012 18:17

det är fan inge roligt att vara arbetslös ...

eller jo de är jag fast jag är även sjukskriven åxå. tur de så man få in nå pengar iaf.. eller nu hittade jag på ,

pengar vad är de för jävla lyx?

varit sjukskriven sen 1 feb å ännu har inte nå pengar kommit in.. ringde dit å fick till svar att de brukar ta ca 30 dagar.

mmm 

och ???

har gått två månader , är dom helt dum i huvudet där borta??


som sagt , har inte jobbat sen o.....en .

fast vad ska man säga om de jobbet då ?

slet arsulet av mig i tre månader och fick knappt nån lön.

istället TOG han pengar av mig!! sicken nöt!

alltså han drog av för saker jag köpt men lämnat tillbaka (givetvis till en annan anställd lämnade jag dom) han är bara för mycket den mannen...inga namn nämda ...

har försökt ringa , sms och mejlat till honom men han total dissar mig så nu ska lite sanningar fram om butiken och honom.

mycke ska ha mer, kan inte fatta att man har hjärta å ta från den som lite har, hur är man funtad då egentligen.


men men , en lurendrejjare är han och det vet väl i stort sett dom flesta i stan om och för dom som inte vet lär ju få reda på det snart.

om vi börjar med falsk marknadsföring tex  , annonserade om tex dyra märkeskläder till super rea , döm om min förvåning när vi som arbetade där plockade upp skiten! vilket jävla skräp!! fick skämmas ögonen ur sig framför kunder som frågade var dom superbilliga märkesklädena var?? 

som han sa :. de ä bara för att locka folk hit  ner ,alltid köper dom nåt ,säger han.

skinnbyxorna till super priser kom och köp... HA HA gud vad han har lurat dit folk med sitt skit.

skinnbyorna vi fick in var ca 8 st till antalet och till en storlek som passade smala tonårstjejer .

eller när han skrev om att vi skulle få in craftkläder till super priser till herrar i alla storlekar och vi fick in ett fåtal av dom kläderna i storleken small ,ha ha , hur många herrar har den storleken?fy fan vad många kunder som blev besvikna!




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kicki - 16 februari 2020 18:07

Kan betyda mycket - just nu betyder det att jag försöker få ordning på bloggen och jag fattar inte riktigt hur man gör . Får kolla det lite bättre när jag känner att jag ids helt enkelt.   Idag filmade jag i kyrkan själv gudstjänsten - gick hel...

Av kicki - 16 februari 2020 18:07

Kan betyda mycket - just nu betyder det att jag försöker få ordning på bloggen och jag fattar inte riktigt hur man gör . Får kolla det lite bättre när jag känner att jag ids helt enkelt.   Idag filmade jag i kyrkan själv gudstjänsten - gick hel...

Av kicki - 15 februari 2020 08:20

Åren har gått ovh jag har gått vidare från allt det gamla.   En lång lång vandring har det blivit.   Ska läsa igenom min blogg vid tillfälle -minns ju inte direkt vad jag skrivit..   Ser dock att jag slutat skriva där i kring när jag sjön...

Av kicki - 12 december 2016 22:38

Tjao att börja känna känslor och våga det gör inte jag.  Att våga det innebär att måsta börja  dröja -det törs jag ej,.   Att tvingas inse att jag å  framför allt mina barn förlorat  så mycket sista åren  och mina barn fick se mig  ...

Av kicki - 12 december 2016 22:27

Tjao att börja känna känslor och våga det gör inte jag.  Att våga det innebär att måsta börja  dröja -det törs jag ej,.   Att tvingas inse att jag å  framför allt mina barn förlorat  så mycket sista åren  och mina barn fick se mig  ...

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards