TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Direktlänk till inlägg 21 mars 2012

fortsättning...

Av kicki - 21 mars 2012 18:37

skulle kunna räkna upp hur mycke saker som helst men jag tror ni fattar poängen, eller hur?

har själv fortsattit att läsa hans annonser och i ALLA annonser jag läser så är det ingen ny vara som blivit billigare eller så, utan han skriver bara på ett sånt sätt att man ska tro att : WOW VA BILLIGT , nä du chefen , de är du som är billig.


ja just de åxå , en dag när jag jobbade där kom en kvinna in och tog mig till sidan och berättade att hon köpt av dom billiga t-shirtarna vi hade och hittat fullt med råttskit bland dom.

hon hade varit till honom och visat dom och han skickade  henne nedtystad till oss med löfte om att få ta valfri vara, till samma pris som dom kostade!

nä men SCHYSST CHEFEN..

klart som fan hon skulle få nya saker , eller?

kunde fan ha slängt på en sketen hundring till ,som plåster på såret , men icke det ,girig girig...


hmm ,mera då ??


jo då har många saftiga detaljer kvar att berätta men jag stillar mig en stund och tar en funderare på /om jag ska berätta allt...


kommer jag säkert göra . men inte idag..


jakob åkte till riksis idag med oprövade pjäxor och han kunde bara åka en gång , dom var åxå för små.

stackarn har suttit där i flera timmar å väntat på att tiden skulle gå...


nå nu ids ja inte mera idag..

ha de lungt ikväll å ring å gola till så många ni vill om hans sätt...


/ kicki dii

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kicki - 16 februari 2020 18:07

Kan betyda mycket - just nu betyder det att jag försöker få ordning på bloggen och jag fattar inte riktigt hur man gör . Får kolla det lite bättre när jag känner att jag ids helt enkelt.   Idag filmade jag i kyrkan själv gudstjänsten - gick hel...

Av kicki - 16 februari 2020 18:07

Kan betyda mycket - just nu betyder det att jag försöker få ordning på bloggen och jag fattar inte riktigt hur man gör . Får kolla det lite bättre när jag känner att jag ids helt enkelt.   Idag filmade jag i kyrkan själv gudstjänsten - gick hel...

Av kicki - 15 februari 2020 08:20

Åren har gått ovh jag har gått vidare från allt det gamla.   En lång lång vandring har det blivit.   Ska läsa igenom min blogg vid tillfälle -minns ju inte direkt vad jag skrivit..   Ser dock att jag slutat skriva där i kring när jag sjön...

Av kicki - 12 december 2016 22:38

Tjao att börja känna känslor och våga det gör inte jag.  Att våga det innebär att måsta börja  dröja -det törs jag ej,.   Att tvingas inse att jag å  framför allt mina barn förlorat  så mycket sista åren  och mina barn fick se mig  ...

Av kicki - 12 december 2016 22:27

Tjao att börja känna känslor och våga det gör inte jag.  Att våga det innebär att måsta börja  dröja -det törs jag ej,.   Att tvingas inse att jag å  framför allt mina barn förlorat  så mycket sista åren  och mina barn fick se mig  ...

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards