TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 8 januari 2009

Av kicki - 8 januari 2009 12:06

Ja ja ,då sitter man här på lernia igen och gör..... ingenting.

Nej då eller jo då faktiskt.. Men har svetsat hela morgonen i stort sett och det var roligt samt träffat alla polers här som var ännu roligare..

Drivet jag hade hela förmiddan är som bortblåst och här sitter jag i datarummet och bloggar bl a.

I data rummet ska man göra svets teori,INGET annat men vi är sex som sitter här och endast två gör teori resten gör följande:

*Ricke = PÅ nätet googlar efter nåt

*Jimmy = Läser aftorbladet på nätet

*Elin = sköter sig gör teori

*Anders =sköter sig gör teori

*John = Läser aftonbladet på nätet

*Jag = bloggar

Första dagen ska man ta det lugn och inte streejsa sägs det och tar det lugnt är just det vad vi gör  ...


Måndag ska vi till KGS och spana in verkstan förhoppningsvis om dom inte avbokar oss dåråå..


Jag väntar mest ut tiden nu för jag ska till läkaren kl två och prata om min rygg.

SÄLLAN!!

Små less på att springa där , får utskrivet en massa olika smärtstillande som jag antingen inte tål eller som gör mig drogad eller som helt enkelt inte fungerar.

Medicinen som funkar utmärkt är dom så väldigt restriktiva med

 pga man blir beroende av den

 men då jag ändå måste ta smärtstillande VARJE dag

 vad fan spelar det då för roll om jag är beroende eller inte av dom,

Va??


Ni hänger me eller ?


Så det blir att försöka få farbror doktorn på min sida idag så jag slipper springa där varannan vecka  i fortsättningen  utan att jag istället bara kan ringa in att dom förnyar mitt recept.


Ska ju till smärtkliniken om tidigast 7 månader och bli utredd ordentligt så då tycker jag att dom kan skriva ut det som fungerar för mig fram tills sunderbyn tar över... då kan dom två sina händer från mina problem, men inte förr..

Isunderbyn ska jag få träffa , en läkare ,sjuksköterska ,arbetsterapeft, sjukgymnast samt beteendevetare under några dagars tid och dom vill att man är sjukskriven under den tiden och att man tar med sig en anhörig..

Låter faktiskt som att där kommer dom äntligen ta reda på vad som ligger bakom min smärta i ryggen och hjälpa till att behandla den med vad de nu må vara för något .


SKA BLI SÅ JÄVLA SKÖNT BÅDE ATT SLIPPA KIRUNA FUCKING SJUKVÅRD OCH ALLA JÄVLA STAFETTLÄKARE SAMT FÅ ALLT UTRETT EN GÅNG FÖR ALLA.


YEAH

Å

YEAH


thats all            yeah / kicki dii


KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards