TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 12 januari 2009

Av kicki - 12 januari 2009 14:31

La i en högre växel idag och blev klar med stående svets..

Får börja nu med under upp men väntar tills imorgon, ny dag nya utmaningar.

Har drygt en timme kvar av skolan så jag tänkte sitta vid datorn och glo omkring lite.

Vi var till KGS idag på studiebesök ,fast jag tyckte inte det gav något speciellt.

Vi fick gå igenom tre lokaler, "det här är masinrummet" "det här är svarvlokalen# "det här är svetslokalerna" hemskt givende alltså med betoning på hemskt.

Visste dock inte att KGS var ett så stort företag som det faktiskt är.

Förutom kontorspersonal ,maskin och svarvarbetare har dom ca 40 st svetsare anställda där , det är fan inte dåligt.

På fredag ska vi till Nybergs och kika hur det ser ut där fast jag antar att likheterna är ganska slående som alla verkstäder säkert är..


Micke fick sålt sitt hus igår ,känns skitskönt.

Då kan vi på allvar börja buda på huset på R...... nu.

ska vara en till visning imorgon men jag hoppa att ingen annan visar intresse för den.

Vi vill så gärna bo där ,hela vår härliga familj!!


Gud så jag längtar att bara få bo och leva tillsammans med min älskling.

Fast det skulle inte spela någon roll om vi så skulle tvingas bo i en skokartong ,han är allt jag nånsin velat ha fast jag inte vetat om det..

Det jag känner för honom är svårt att beskriva i ord ,varje del av mig känns så hel och fullkomlig nu.

Har aldrig känt så för någon annan inte ens i närheten.

Han får mig att vilja leva och lära ,söka och finna att aldrig ge upp och att kärleken klarar allt.


Han har fått mitt självförtroende och min självkänsla att nå oanade höjder,

känner mig så säker på mig själv nu som aldrig förr..


Kärlek / Kicki dii

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards