TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 19 januari 2009

Av kicki - 19 januari 2009 18:06

Till Fia.

skriv din bloggadress så jag kan länka in till den. har försökt söka den men jag är inte riktigt säker på om du är den fia jag tror..

kram Kicki dii

Av kicki - 19 januari 2009 08:40

Herre min jesus vad helgerna alltid går fort,fast nu när man supit både fredag och lördag så gick den ännu fortare plus att nån vila blir det inte tals om.

Alltid när jag dricker så vaknar jag så tidigt och kan inte somna om, nå väl sluttjatat om helgen nu..


Har börjat idag i samråd med mitt gym en ny viktminsknings metod som heter Prenet och som även finns att till gå på nätet.

Det hela går ut på att man först mäts med en ny metod som heter BIA mätning,dom skickar en slags ström genom kroppen och får fram hur stor del muskler ,vatten och fett kroppen består av.

Vätskan och muskelmassan var som den skulle men fettmassan var ,som jag visste ,för hög.

datorn räknade ut att jag ska gå ner ca 9,3 kg i fettmassa och det låter väll helt okej.

Ingen hade blivit gladare än mig om det går att väga lika mycket som jag gjorde när jag var 20..

Fast jag är nöjd om jag kommer ner till 61 kg och det är då frågan om 7.5 kg.

Detta är ingen bantningsmetod utan ett lättare sätt att lära sig laga nyttig mat å så vidare.

Fast visst ingår det ju pulver.....

Man börjar med att tömma kroppen under två dagar på glukogennivåerna i kroppen så att man börjar förbränna fett istället och det gör man genom att bara äta pulver 5 gånger om dagen .

Sen går man vidare genom att byta ut två måltider per dag och äter ett vanligt mål mat, när man gått ner det man ska så går man över till att byta ut endast en måltid och sen ingen.

Man går på BIA mätning varannan vecka så länge man vill , fast gratis är ju inget.

Läste just att klarar jag av att gå ner 10 kg så är jag automatiskt med om en utlottning på 10 000 kr och det hade ju fan inte varit helt fel inte.

Dessa två dagar kommer att vara så jävla jobbiga då jag älskar mat men för att jag främst älskar socker i alla former.

Och det är något jag inte får äta alls under tre månader då jag har ett rejält sockerberoende.

Men beatch 09 here i come.satan så jävla snygg jag ska bli eller snyggare då haha.

svetsningen går frammåt ganska raskt nu,jag och Jasmine är nästan klar med 3 mm plåten nu och ska börja sen med 2 mm sen är vi var dom andra är och det kommer att vara härligt att inte längre ligga efter..

Ska träna idag core och lägger på både triceps och biceps också då mina armar börjar se ut som på en gammal tant..


love you all speciellt dig min älskade Micke/ Kicki dii

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards