TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 11 januari 2009

Av kicki - 11 januari 2009 10:40

ja ja då har man klivit upp i någrlunda normal tid istället för att sova bort hela ledigehten.

Micke och Melwin har redan åkt till Stenbacken för att hjälpa hans föräldrar lasta av arken dit ,så han får tillbaka sitt släp.


Dagen igår var inte den mest givande jag haft, hade sån förbannad värk i HELA kroppen och speciellt i höger axel.

Fick ett gäng febertoppar också som slog ut mig totalt och jag låg i soffan under täcket och skakade.

Innan det hade vi varit och åkt lite skoter å så.


Varför kan jag aldrig göra något normalt??


Börjar jag som nu att träna så tränar jag MAX!! dvs att jag har sprungit på gymmet i stort sett VARJE dag och slitit.. Var tvungen att avboka mitt pass idag pga av just det , alldeles för mycket träning.

Däremot har jag redan bokat in mig på nästa veckas pass , så att jag vet vad jag har att göra.


Sen är jag nästan brun som en pepparkaka också för att jag började sola och solade järnet som med allt annat jag gör..

Träning är åtminstone något positivt och det är ju bra iallafall.


Ska sticka iväg vid tolv nu och hämta Jonte med skoter så han får annat att göra än sitta inne och spela WOW dygnet runt..

Men han hade förvånadsvärt nog dragit till backen igår och kört slalom,det gjorde mig glad, killen rör på sig lite jippie..


Jakob har börjat umgås med Eddie igen och det kan oroa mig lite.

Tillsammans är dom i stoert sett oslagbara och det får mig att undra om det är nån som kommer att råka illa ut..

Hör jag bara något negativt vad dom gjort så avslutas deras vänskap på stört..


Nä nu ska jag dricka mera kaffe..

Förresten jag älskar alla mina fyra ungar bara så ni vet alltså med tanke på mitt deppiga inlägg igår..


nice bajs /kicki dii

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards